ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המגעים כשלו

אורלי לוי על גנץ: התנהגות מוזרה והזויה

חה״כ אורלי לוי-אבקסיס הודיעה הערב כי מפלגתה אינה צפויה לחבור עם זו של בני גנץ • בדבריה האשימה לוי את גנץ "כי הוא פוליטיקאי" ולטענתה, "מילא את פיו מים" • חוסן לישראל-תל"ם: "אורלי לוי מנהיגה חשובה. לצערנו בחרה לפרוש מהדיאלוג באופן חד צדדי"

אורלי לוי על גנץ: התנהגות מוזרה והזויה
בני גנץ צילום: מתוך סרטון הקמפיין

 

יו״ר גשר, חה״כ אורלי לוי-אבקסיס הודיעה הערב כי מפלגתה אינה צפויה לחבור עם זו של בני גנץ בדבריה האשימה לוי את גנץ "כי הוא פוליטיקאי" ולטענתה, "מילא את פיו מים"

בדברים שמסרה הערב אמר לוי - אבקסיס כי, "רעיון החיבור גשר-חוסן לישראל הועלה בפניי על ידי מר גנץ בפגישתנו הראשונה. בשיחות שקיימנו לאחר מכן, בחנו את עמדת כל צד לגבי הנושאים המרכזיים לרבות הנושא החברתי שהוא כידוע הבסיס הרעיוני של מפלגת גשר".

"יו"ר חוסן לישראל הביע את הסכמתו לכך שנושא זה יהווה את אחד היסודות עליו תוקם השותפות בינינו", טענה אבקסיס שלדבריה, "עם קבלת הצעות קונקרטיות שהוגשו לי בכתב מטעם חוסן לישראל סיכמנו מר גנץ ואני על הקמת צוות משותף לסיכומים. צוות זה קיים דיונים בכל הנושאים והגיע להסכמות".

לוי - אבקסיס טענה עוד כי, "הסכמות אלה שהוגשו לנו, למר גנץ ולי, כללו את העמדה המשותפת שמחייבת את שתי המפלגות וכן את המקומות שיוקצו לגשר ברשימה המשותפת לכנסת", ולדברי לוי, "מאז סיכומים אלה המעוגנים במסמכים חתומים, החלה התרוצצות מוזרה במפלגת חוסן לישראל המלווה בהפצת דיס-אינפורמציה ובתדרוכים מגמתיים לתקשורת, מן משחק מחבואים כאילו לא היו דיונים בנינו, כאילו לא היו הסכמות וסיכומים ולא התחייבויות. בעוד יושב הראש לתדהמתי ממלא פיו מים ומחריש".

יו"ר מפלגת גשר שעל פי הסקרים כעת אינה עוברת את אחוז החסימה תקפה את בני גנץ כשאמרה; "מדהים באיזו מהירות סיגלו לעצמם הפוליטיקאים החדשים טריקים ישנים ודחויים שהציבור מאס בהם מזמן, כמה מאכזב להיווכח שדווקא זה שבישר על הפוליטיקה החדשה והנקייה נכשל במבחנו הראשון - מבחן האמינות".

"חבל לגלות" המשיכה לוי -אבקסיס לשטוח את טענותיה, "שהאיש ממנו ציפו שינהל את ישראל מתגלה כאיש המנוהל על ידי אחרים", הוסיפה בזעם ואמרה עוד כי, "חוסר הניסיון הביא לכך שהאיש עוד בא אליי היום ומבקש שאני אתן לו אורכה עד אשר יסכם את החיבור שלו עם לפיד. אין לי מילה אחרת לכנות התנהגות זו אלא – מוזרה והזויה".

כאמור, לוי - אבקסיס הודיעה כי, "לנוכח המצב שנוצר, הגעתי למסקנה שאינני לוקחת חלק בהטעיית הציבור ועל כן גשר תרוץ עצמאית ותצליח".


מחוסן לישראל-תל"ם נמסר בתגובה לדברי אורלי לוי: "אורלי לוי מנהיגה חשובה. לצערנו בחרה לפרוש מהדיאלוג באופן חד צדדי. אנו מכבדים את החלטתה".

אורלי לוי אבוקסיס גשר חוסן לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד