ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
דרעי מגיב לחקירת ליצמן

"רצה לעזור; מברך אותו מכל לבי שיצא מזה"

השר דרעי מגיב להסכם הריצה המשותפת: ״גנץ הפסיד הלילה - אם היה רץ לבד היה יכול להצטרף לממשלת נתניהו" • על חקירות ליצמן: "מברך אותו מכל לבי שיצא מזה"

"רצה לעזור; מברך אותו מכל לבי שיצא מזה"
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צילום: פלאש 90

השר אריה דרעי מגיב הבוקר (חמישי) להסכם הריצה המשותפת של יש עתיד וחוסן לישראל.

בראיון לאודי סג"ל בגל"צ נשאל דרעי ע"י המראיין: "אתם המאורגנים ביותר מכולם? מיד על הבוקר הייתם הראשונים להפיץ סרטון תגובה לחיבור בין גנץ ולפיד".

דרעי השיב: ״נעשה הכל למנוע מגנץ ולפיד להקים ממשלה. הם יפרו כל סטטוס קוו שקיים. נתמוך בכל מצב ברה״מ נתניהו. אולי יהיה קצת אווירה של סקרים - אבל הם לא יצליחו להגדיל את הגוש. הם ישחקו ביניהם בתוך הגוש והימין יישארו הרוב״.

לדבריו: ״גנץ הפסיד הלילה. אם היה רץ לבד היה יכול להצטרף לממשלת נתניהו, כרגע החלוקה המרכזית בין גנץ ללפיד תהיה על ראשות האופוזיציה. ביבי חוקית ישמש עוד הרבה מאוד זמן ראש הממשלה, הוא עוד לפני שימוע״.

עוד הוסיף דרעי: "אני לא מתערב בשום אופן בעולם בהרכבת רשימות של שום מפלגה. לא התערבתי ואני לא מתכוון להתערב. כמו שאני לא מוכן שיתערבו אצלי במפלגה, למעט מועצת חכמי התורה שקובעת אצלינו את הרשימה".

דרעי שיתף עוד: ״רה״מ התקשר אלי אתמול ב-15.00 בצהריים וביקש ממני לדון בנושא האיחוד של המפלגות החרדיות. אמרתי לו שאני יביא את זה לדיון במועצת החכמים, אבל בסוף לא הבאתי כי יהדוה״ת כבר הגישו את הרשימות״.

דרעי נשאל גם על חקירת סגן שר הבריאות ליצמן והשיב: ״למרות שהוא לא מהמפלגה שלי אני חייב לציין: בשנים האחרונות פניתי בפניות רבות לידידי סגן השר וללשכתו".

לדבריו: "הוא וכל הצוות שלו עזרו בלי הפסקה וטיפלו במסירות. מברך אותו מכל לבי שיצא מזה. איך שאני מכיר אותו זה נטו היה רצון לעזור. אין לי ספק שהוא פעל רק לפי החוק״.

אריה דרעי בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד