ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לא תרצו לפספס

על הבוקר: המנהג היפני שמרפא מחלות

המנהג היפני העתיק שמרפא מחלות: שתיית מים על הבוקר • יש אנשים ששתיית מים בבוקר גורמת להם לבחילה - אבל ככל שתחושת הבחילה גדולה יותר, כך הגוף זקוק ליותר ניקוי • שיפי חריטן עם טיפ בריאותי לבוקר

על הבוקר: המנהג היפני שמרפא מחלות
חרדים בים. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לפני שנים רבות מאוד, בזמן מלחמת העולם השנייה, הופיע בעיתון יפני מידע לפיו שתיית מים על הבוקר מסייעת לריפוי מחלות. מאז הפכו היפנים לחסידי שתיית המים – עוד בטרם צחצוח השיניים של הבוקר.

מנהג זה, כך הם מאמינים, מרפא מחלות ועוזר לשמור על בריאות לאורך שנים, ואפילו על מראה עור ושיער צעירים ורעננים.

לפי המידע שהעבירו היפנים, שתיית מים על הבוקר מסייעת להתמודדות עם כאבי ראש, כאבים שונים בגוף, שומנים בדם, אסתמה, מחלות כליות, אפילפסיה, דפיקות לב מואצות, מחלות אף אוזן גרון ועוד.

בנוסף לריפוי המחלות, שתיית מים זו מסייעת לחיזוק שורשי השיער, ומרעננת את עור הפנים שהופך ליפה ובריא יותר. השתייה מסייעת לחילוף חומרים נכון, לניקוי רעלים, להפחתת תחושות רעב, ולתחושת אנרגיה חיובית לאורך היום.

אז מה אתם צריכים לעשות?

מתעוררים בבוקר ושותים 4 כוסות מים. כן כן, 4 כוסות מים, אפילו לפני צחצוח השיניים. שתו לאט, קחו את הזמן, ואם קשה לכם לשתות 4 כוסות, תתחילו לאט עם כוס אחת ותעלו בהדרגה עד שתגיעו ליעד המבוקש.

במשך 40-60 דקות לאחר הכוס הרביעית, לא אוכלים שום דבר. משם והלאה אתם יכולים להתנהג כרגיל, מומלץ לא לשתות שעתיים אחרי ארוחת צהריים וערב.

מים חיים לעולם – את זה אנחנו יודעים, והיפנים לא צריכים לספר לנו, אז בואו נשתמש בדבר המדהים הזה ונרגיש טוב יותר.

טיפ אישי לאנשים ששתיית מים בבוקר גורמת להם לבחילה:

אז כן, יש אנשים ששתיית מים בבוקר גורמת להם לבחילה. שמעתי מרופאה אלטרנטיבית שאומרת כי ככל שתחושת הבחילה גדולה יותר, כך הגוף זקוק ליותר ניקוי.

שתו באטיות את המים, בלגימות קטנות ובמרווחים גדולים, ולאט תעלו את כמות המים. הבחילה עוברת אחרי מספר ימים – אל תתייאשו. זה קשה רק בהתחלה, ומהר מאוד מתרגלים.

נסו ותיהנו, ספרו לנו בתגובות מה עשו לכם המים.

יפני מחלות נשים לובי נשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד