י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הפירוד אוכל כל חלקה טובה"

המקובל הגיע מטבריה וביקש: חייבים אחדות

בצל המגעים לשלום ספרדי מושלם: המקובל רבי דב קוק מטבריה פועל מאחורי הקלעים לאחדות מלאה • במקביל: בשעה זו מתקיימת פגישה בין הגר"ד יוסף והגר"מ מאזוז במטרה לשלב נציג מוסכם מטעם יחד במקום ריאלי במפלגת ש"ס • המועד הסופי להגשת רשימות - היום ב-22:00

המקובל הגיע מטבריה וביקש: חייבים אחדות
המקובל הרב קוק אמש בפגישה עם איל משיח צילום: באדיבות המצלם

שעות לסגירת הרשימות ובצל המגעים של ש"ס עם ישיבת 'כסא רחמים' לשלב כוחות ולהציב נציג מטעמם ברשימה, 'בחדרי חרדים' חושף כי אמש קרוב לחצות לילה ביקש המקובל הצדיק רבי דב קוק מטבריה להיפגש עם נגיד עולם התורה הרב איל משיח בביתו בפתח תקווה.

הרב קוק, למרות חולשתו, הגיע מטבריה בשעת לילה מאוחרת לביתו של משיח ולדברי מקורבי הרב קוק ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' - הרב ביקש בפגישה והביע את תחנוניו שיהיה שלום בציבור הספרדי המצב של עם ישראל לא טוב, לאחר שלא ראינו אחדות אצל כל החרדים צריך שתהיה אחדות ספרדית. 

במהלך הפגישה ביקש הרב קוק ממשיח שיפעיל את כל כובד משקלו בשעות האחרונות שנותרו במטרה שלא יהיה מחלוקת לאחר הפגישה הסתגר הרב קוק ומשיח בחדר נפרד.

והרב קוק אף כתב מכתב בסיום הפגישה והוא נחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' "לכבוד מרנן בעלי מועצת חכמי התורה ומרן ר' מאיר מאזוז ה' עליכם יחיו בשם כל הציבור השסוע והמבולבל. מוכרח עניין האיחוד. ואין אפשרות להצליח במצב הפירוד שאוכל כל חלקה טובה".

את מכתבו מסיים הרב קוק: "ותזכו  ונזכה כולנו להיות בלב אחד ואיש אחד ומורגש הדבר שתלוי קירוב הגאולה בכך וכל מי שיחתום את הדבר זכה ברגע אחד למאמר רבינו הקדוש שיש קונה עולמו בשעה אחת בברכת ההדיוט שקופץ בראש דב קוק הכהן".

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי במקביל לאורך כל הלילה נעשו שיחות תיאום בין לשכתו של חבר המועצת הגר"ד יוסף שהוסמך לעניין על ידי מועצת חכמי התורה לבין אנשי ביתו של הגר"מ מאזוז.

בש"ס אומרים כי הם מוכנים להכניס כל נציג לרשימת ש"ס כאשר הם מייעדים לו מקום ריאלי והתנאי הוא שיהיה מועמד מוסכם ובשעה זו נערכת פגישה בין הגר"ד יוסף לגר"מ מאזוז. 

המקובל הרב דב קוק איל משיח ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד