י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד מדאיג

אוטובוס חוצה באור אדום וכמעט פוגע בילדות

נהג אוטובוס חצה באור אדום ברמזור ו'כמעט' פגע בילדות על מעבר חצייה בפתח תקווה • החברה החליטה מיוזמתה להשעות את הנהג מפעילות במהלכה יעבור רענון נהיגה • המשטרה פתחה בחקירה והבהירה כי החברה אינה חשודה בדבר

אוטובוס חוצה באור אדום וכמעט פוגע בילדות
האוטובוס חוצה באור ירוק להולכי הרגל צילום: צילום מסך

זה קרה ביום חמישי האחרון, באחד הצמתים בפתח תקווה. שתי ילדות נראות כשהן מתחילות לחצות במעבר חצייה באור ירוק. לקראת אמצע החצייה, אוטובוס שיצא ככל הנראה באור אדום - כמעט ופוגע בהן.

נהג האוטובוס שחלף בצומת הרחובות לודייב וצ'אייב, צפר להן, הילדות נבהלו ועצרו, צעדו מעט לאחור ואפשרו לאוטובוס לחלוף כאשר ברמזור ישנו אור ירוק להולכי הרגל. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי אחד מהורי הילדות הגיש תלונה למשטרת מרחב שרון, שם נפתחה חקירה אצל בוחני התנועה. במשטרה הבהירו כי "החברה שמעסיקה את הנהג אינה קשורה לאירוע".

מחברת "ויסעו ויחנו", נמסר בתגובה כי החברה היא בעלת מוניטין רב שנים בתחום ההיסעים. "קברניטי החברה מקפידים על הוראות הבטיחות וכללי הבטיחות קלה כבחמורה. באירוע המדובר נהג האוטובוס הושעה עד לבירור מעמיק של האירוע ובכלל זה ההתרחשויות בתוך האוטובוס ולקיום שימוע במשרדי החברה".

בשימוע שנערך לנהג ביוזמת בעלי החברה, הוא טען כי הוא נוהג כ-35 שנה על הכביש. "לא היו לי דו"חות חוץ מדו"ח על חגורה לפני עשרות שנים". הוא הסביר את החצייה באור אדום בכך ש"היו צעקות באוטובוס וביקשתי מהילדים לשבת כדי לשמור על ביטחונם". הנהג הוסיף "כנראה שדעתי הוסחה ובנוסף הרמזור הימני היה ירוק - וטעיתי".

על אותן שניות בהן יצא באור אדום אמר, "הבחנתי בילדות, האטתי, צפרתי על מנת להזהיר אותן, וכשראיתי שעצרו והלכו אחורה - המשכתי על מנת שהילדים לא יפגעו מבלימת החירום. אני מצטער מאוד ואפיק לקחים" אמר.

לאחר דיון פנימי בחרה, בחרה ההנהלה להשעות את הנהג מפעילות בחברה למשך שבועיים, במהלכם יעבור הנהג רענון נהיגה.

 

מעבר חצייה הולכי רגל נהג אוטובוס פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד