י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אלפי חסידים - ספר תורה אחד

אחרי חצי יובל שנים: החסידות מתלכדת בוועידת ענק

לציון 65 שנה ליסוד קרית צאנז בנתניה, אלפי חסידים יתכנסו בקריה לוועידה מרכזית לחיזוק היכלי התורה והחסד, בשילוב מעמד הכנסת ספר תורה לזכותו של האדמו"ר מצאנז, במלאת עשרים וחמש שנה לכהונתו כממשיכו של אביו 

אחרי חצי יובל שנים: החסידות מתלכדת בוועידת ענק
חסידות צאנז צילום: משה גולדשטיין

בקרב אלפי חסידי צאנז בארץ וברחבי תבל נרשמת תכונה והתרגשות לקראת סדרת מעמדים שיתקיימו ביום כ"א אדר ב', יומא דהילולא של הרבי ר' אלימלך מליז'ענסק זי"ע, יום אשר מציינים בו בקרב חסידי צאנז את יום יסוד 'קרית צאנז' בנתניה על ידי הרבי בעל ה'שפע חיים' זי"ע, שלאחר השואה האיומה הפיח רוח חיים בקרב ניצולי התופת מצפורני הנאצים ימ"ש על חולות נתניה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי את סדרת המעמדים החגיגיים ייפתחו אלפי החסידים במעמד מפואר של הכנסת ספר תורה אשר נכתב על ידי כלל חסידי צאנז לכבודו של האדמו"ר, ולרגל ציון חצי יובל שנות כהונה כממלא מקומו של אביו הרבי בעל ה'שפע חיים' זי"ע שנסתלק לבית עולמו בחודש תמוז בשנת תשנ"ד.

ספר תורה שנכתב בשותפות על יד כלל החסידים, יוכנס בתהלוכה גדולה לכבודה של תורה ובריקודים ברחובה של עיר להיכל בית מדרשו של האדמו"ר, במעונו בקרית צאנז נתניה.

כאמור, בימים אלו מסובבים העסקנים עם ספר התורה בקרב ריכוזי חסידי צאנז בארץ ובעולם ומזכים את תומכי מוסדות היכלי התורה והחסד בקרית צאנז במצוות כתיבת אותיות לספר תורה במעמדים מיוחדים בבתי החסידים של חסידי צאנז.

צוותות הפקה שוקדים בימים אלו על תוכנית מיוחדת לקראת הענקת והכנסת ספר תורה על ידי החסידים לכבודו ולזכותו של האדמו"ר. כמו כן, לקראת המעמד הגדול, תרם הנגיד לבית צאנז רבי יחיאל מיכל רוזנברג מקנדה ארון קודש חדש ומפואר אשר בנייתו תושלם לקראת המעמד הגדול. 

לאחר מעמד כתיבת והכנסת הספר תורה יתקיים מעמד לחיים ברחבה הגדולה של בית המדרש המתיבתא ולאחר הריקודים יסבו המשתתפים תומכי התורה לסעודה בהיכל הגדול היכל רוזנברג שם ישמעו דברים בגודל זכות המצווה של כתיבת והחזקת תורה כשבשיאו הופעתו של האדמו"ר שישא דברים. 

ההתרגשות בקרב החסידים גודלת וההרשמה לשותפות בספר תורה גוברת, כשהתומכים במפעלות התורה והחסד מקבלים לביתם הזמנה לכרטיס כניסה למתחמים המיוחדים שיוקמו בהיכל לקליטת אלפי המשתתפים.

חסידות צאנז ספר תורה צאנז וועידה נתניה בעל השפע חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד