י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר שהושמץ ללא הרף

בן גביר: "תמר זנדברג צבועה ודו-פרצופית"

המועמד לכנסת מטעם מפלגת עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר תוקף את התקשורת: "בוא נפסיק את הדמגוגיה הזולה" • על יו"ר מרצ: "כשאני שומע את זנדברג נחרדת כשהיא מבינה שאנחנו נכנסים לכנסת ואז מחבקת את זועבי אני אומר לה ולשכמותה שהם צבועים ודו פרצופיים"

בן גביר: "תמר זנדברג צבועה ודו-פרצופית"
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אוי ואבוי, איך מכניסים אדם כמוני לכנסת בשעה שחנין זועבי, ואחמד טיבי הם אנשים הראויים לבוא בקהל ושאפשר להרכיב איתם ממשלה, וללכת איתם יד ביד". 

כך אמר עורך הדין איתמר בן גביר לניסים משעל בהתייחסו לטענות הרבות כי אנשי מפלגת 'עוצמה יהודית', שהשבוע אושר ההסכם שלה לריצה משותפת עם מפלגת הבית היהודי והאיחוד הלאומי, הם גזענים.

"אני עורך דין נגד מי אני מסית? מה בגלל שאני אומר שיש לחוקק עונש מוות למחבלים?" שאל בן גביר, והוסיף כי לדעתו יש לעודד הגירה מהמדינה של כל מי שאינו נאמן למדינת ישראל.

"למה לחנין זועבי מותר לשבת בכנסת, ולהגיד שצריך למחוק את מדינת ישראל וזה בסדר, וכשאיתמר בן גביר אומר שצריך לבצע בדיקת נאמנות למדינה, ומי שלא נאמן צריך לעודד אותו ללכת מכאן זה לא בסדר?"

עוד הוסיף עורך הדין בן גביר: "אני לא מוכן שבתוך מדינת ישראל ישבו גורמים שרוצים להרוג אותנו, אגב שלא תהיה לך אי הבנה - הם לא רוצים להרוג רק אותי, הם רוצים להשמיד גם את השמאל הישראלי".

"תפסיקו עם התמימות הזאת. מי שחי כאן, כולל כולם, צריכים להביע נאמנות למדינת ישראל. נראה לך נורמלי שחברי הכנסת הערבים מקבלים כסף מהמדינה, הולכים לכנסת, ואז עוד מספרים שצריך למחוק אותנו?".

"בוא נפסיק את הדמגוגיה הזולה הזו - רק בישראל קיים דבר כזה. אם אחרי כל זה אומרים שאני קיצוני אז אחלה, אני מוכן לקבל את המחמאה".

"האידיאולוגיה זהה לכהנא, אבל הדרך שלנו אחרת"

במהלך הריאיון ביקש ניסים משעל מבן גביר להתייחס למשפט שלו על הרב כהנא, ותהה למה הוא התכוון בכך שאמר שלמרות שהאידיאולוגיה שלו זהה לזו של הרב כהנא הדרך שלו היא אחרת.

איתמר בן גביר סיפר שהוא היה תלמיד של כהנא, והתרגש מאהבת ישראל שלו, המלחמה למען יהודי ברית המועצות והעזרה לזולת, "אבל שלא תהיה אי הבנה", מיהר בן גביר להוסיף, "האידיאולוגיה שלנו אינה כוללת גירוש ערבים רק בגלל שהם ערבים".

"כשבן אדם אומר שצריך לגרש מכאן רק את מי שהוא אויב של המדינה ואינו שומר על נאמנות זה א' ב'. בכל מדינה נורמלית ככה פועלים".

כשנשאל האם יכול להיות מצב בו ועדת הבחירות תפסול אותם אמר בן גביר: "אני לא חושב שזה יקרה, וגם אם כן אדרבה ואדרבה זו תהיה הזדמנות לתת לאנשי השמאל קורס בזכויות אזרח, וקורס אנשי צביעות".

"כשאני שומע את תמר זנדברג נחרדת כשהיא מבינה שאנחנו נכנסים לכנסת ואז מחבקת את חנין זועבי אני אומר לה ולשכמותה שהם צבועים ודו פרצופיים".

בהמשך התייחס עורך הדין איתמר בן גביר לאיחוד מפלגות הימין: "האיחוד הזה שנוצר הוא לא חתונה, אני לא רואה עין בעין עם האנשים האלה, כשנחתו לנו 500 טילים על הדרום חשבתי שחלק מחברי המפלגה שישבו אז בממשלה חייבים לפרוש, כששרפו לנו דרום שלם אמרתי שיצאו כבר מהממשלה". 

תקשורת צביעות כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד