י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרבות בתוך הימין נמשכים

בנט: "נתניהו וטראמפ יחלקו את ירושלים"; נתניהו: "הוא לחוץ"

הקרבות בתוך הימין נמשכים: לאחר הסקרים המראים על חשש ממשי כי ראש הממשלה לא יצליח להרכיב קואליציה ימנית, ומחשש שנתניהו יצא לקמפיין 'גיוועלד' שיגרוף את קולות הימין החדש - השר בנט יוצא למתקפה על נתניהו וטוען כי הוא יחלק את ירושלים • הליכוד: "קשקוש מוחלט"

בנט: "נתניהו וטראמפ יחלקו את ירושלים"; נתניהו: "הוא לחוץ"
בנט ונתניהו במליאה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הקרבות בתוך הימין נמשכים: לאחר הסקרים המראים על חשש ממשי כי ראש הממשלה לא יצליח להרכיב קואליציה ימנית, ומחשש שנתניהו יצא לקמפיין 'גיוועלד' שיגרוף את קולות הימין החדש - השר בנט יוצא למתקפה על נתניהו וטוען כי הוא יחלק את ירושלים.

בפתח ישיבת הממשלה היום (ראשון) אמר יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט כי "ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה לתכנית הקמת המדינה הפלסטינית מיד לאחר הבחירות".

לדבריו: "הם מתואמים שלא להציג את התכנית לפני הבחירות על מנת שלא להקשות על נתניהו, אבל ביממה או שתיים שלאחר הבחירות תוצג התכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, וחלוקת ירושלים", טען בנט".

יו"ר הימין החדש טען עוד כי "לפיד וגנץ ייכנסו לממשלה כממשלת שלום לאומית. הדרך היחידה לעצור את זה היא עם 'ימין חדש' חזק ואמיתי".

בליכוד מיהרו להגיב לשר נפתלי בנט ומטעמם נמסר: "קשקוש מוחלט שאין לו שום קשר למציאות. אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין בראשותו".

ראש הממשלה נתניהו הגיב: "זה טבעי שהוא לחוץ. הוא קצת התבלבל. הבחירות עושות כל מיני דברים מוזרים למפלגות קטנות, כולל אמירת כל מיני דברים שהם חסרי שחר".

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה בהתייחסה לנושא בישיבת הממשלה: "שטויות. זה קשקוש. אז בנט אומר. עוד משהו שהוא אומר".

הליכוד בנימין נתניהו נפתלי בנט מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד