י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשורה טובה

תלמידת הסמינר שנפצעה קשה מתקשרת מעט

תהילה בת יעל, תלמידת סמינר שנפצעה באורח קשה בשבוע שעבר בשל מוט ברזל שנפל עליה, שבה להכרה חלקית בחסדי שמים

תלמידת הסמינר שנפצעה קשה מתקשרת מעט
זירת הפציעה בפתח הסמינר צילום: זק"א

בימים האחרונים חל שיפור במצב של תלמידת הסמינר בת ה-15 שנפצעה באורח קשה לפני שבוע וחצי, בחצר המוסד החינוכי בו לומדת ברחוב דוד ילין בירושלים.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר, כי תהילה בן זינו שבה להכרה חלקית וניתן מעט לתקשר איתה. עם זאת, מצבה אינו יציב ולכן היא זקוקה להמשך טיפול רפואי ושיקומי.

הוריה אברהם ויעל מבקשים מהציבור להמשיך ולהעתיר בתפילות, עבור תהילה בת יעל, שתשוב לאיתנה ותבריא לחלוטין.

תהילה בת ה-15 נפצעה ביום חמישי לפני שבוע וחצי בחצר הסמינר ברחוב דוד ילין בירושלים, כתוצאה ממוט ברזל שנפל עליה מאתר בנייה סמוך. תהילה פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם שם נותחה.

"החטא הגדול של ביתי היה שהיא יצאה מהסמינר. היא בסך הכל הלכה ללמוד בסמינר ברחובות ירושלים - זה היה חטאה" אמר אביה לתקשורת. "לא ייתכן שהחקירה בנושא היא מאוד שטחית. המשפחה דורשת שתהיה חקירה, שמשרד הביטחון יחקור מה שהיה שם. לא יכול להיות מצב כזה".

המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת הנסיבות, ונעצרו מספר פועלים חשודים אך אלה שוחררו על ידי בית המשפט. השופט אוהד גורדון אמר "איני סבור שהחשד הסביר הוא בעוצמה המצדיקה המשך מעצר" והורה על שחרור שני הפועלים שנעצרו, בתנאים מגבילים. בנוסף, עוכבו לחקירה פועלים נוספים וכן מנהלי האתר.

השופט ציין גם כי ישנו מידע בחקירה המצביע על מחדלי בטיחות, והתפלא למה דווקא אותם מנהלים לא נעצרו. ביום חמישי עוכבו לחקירה חמישה מנהלים (בהם חרדים) ושבעה פועלים, אך כאמור כולם שוחררו. גורמים המעורים בחקירה מסרו ל'בחדרי חרדים' נודע כי עד לפני כחצי שנה אתר הבנייה היה סגור בעקבות ליקויים בטיחותיים. האחראי על הבטיחות באתר עזב לפני כארבעה חודשים, ומאז אין מי שאחראי על הנושא.

בבדיקת המשטרה התגלו ליקויים חמורים, ובהם פיגום ללא מעקה בטיחות, דבר המסכן את הפועלים, פיגום ללא כיסוי, מה שמסכן את העוברים ושבים - ואת תלמידות הסמינר. חמור מכך, לאחרונה התלוננו מנהלי הסמינר על כך שחפצים נופלים מהפיגום לחצר - אך דבר לא נעשה בעניין. בתוך כף, מנהלי האתר נקנסו לפני מספר חודשים בעקבות ליקויי בטיחות.

בעקבות פציעת תלמידת הסמינר משרד העבודה והרווחה בדק יחד עם המשטרה אתר אתר הבנייה ונמצאו בו ליקויים בטיחותיים חמורים, ועקב כך האתר נסגר לתקופה.

אתר בנייה מוט ברזל שיפור במצב הפצועה סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד