י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"צעקתי הצילו"

אימה בבני ברק: רדף אחר נערה ותקף אותה

נערה בת ארבע עשרה הותקפה אמש בידי אלמוני, בעת שצעדה עם אמה בעיר בני ברק • התוקף טרם נלכד בידי המשטרה • הנערה שספגה פגיעה משחזרת ל'בחדרי': "חצינו כביש וצעקתי 'הצילו'"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

"הוא נתן לי מכה בגב, חצינו את הכביש וצעקתי הצילו" משחזרת אסתר (שם בדוי) נערה בת 14 מבני ברק, את התקיפה המחרידה ספגה אתמול תקיפה חמורה בידי אדם שעד לשעת פרסום הכתבה טרם נעצר, למרות הגעת שוטרים למקום.

זה קרה אתמול (מוצאי שבת) בשעות הערב המאוחרות. נערה בת 14 ואמה צעדו יחד ברחוב הרב קוק בלב העיר. השניים הבחינו באדם, ייתכן והיה בגילופין, כשהוא עוקב אחריהן. בעקבות כך, הן נבהלו והחלו לרוץ על מנת להתרחק ממנו.

"אני ואמא שלי יצאנו מהבית להליכה", משחזרת אסתר ל'בחדרי חרדים'. כשהגיעו לרחוב הרב קוק, סמוך לבניין מספר 48, "ראינו איש מאחורינו. נתנו לו לעבור, אך הוא נשאר מאחור והתחיל לצחוק. הוא נתן לי מכה בגב עם היד שלו". אסתר מספרת כי חשבו שהוא לא נורמלי, "פשוט חצינו כביש וצעקתי 'הצילו', אך הוא המשיך לעקוב אחרינו".

מתוך מצוקה, אסתר ואמה חיפשו מי שיעזור להן. היא מתארת ל'בחדרי', "הוא ממש רצה להתנכל לנו. ראינו רכב עם זוג צעיר נכנס לחנייה, ניגשנו ודפקנו לו על החלון. הוא יצא מהרכב ואמר לו 'לך מפה', אבל הוא לא שמע לו וניסה להרביץ גם לו - והוא חזר לרכב".

נתנאל, אחד השכנים, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי בשעה 20:40 הגיע עם רכבו לחניה שלו בבניין ברחוב הרב קוק, "אשה והבת שלה דפקו לי על חלון הרכב וסימנו שאפתח, אמרו לנו 'בבקשה תעזרו לנו, איש אחד רודף אחרינו'. יצאתי אליו, אדם ממוצא רוסי, גבוה ומפחיד. הוא התקרב אליי באיום וחזרתי מהר לאוטו" שחזר. כשהוא ישוב ברכבו, הוא ראה לדבריו את "האיש ממשיך להתקרב ואף נצמד בגופו לאם ולבתה, תוך שהן צורחות מפחד", סיפר ל'בחדרי חרדים'.

הנערה אסתר המשיכה ותיארה: "בשלב הזה הוא ניסה להרביץ לאמא שלי, אז שמתי את הידים שיפגע בי ולא באמא שלי, אבל הוא לא נגע בי". מתברר כי אנשים החלו להתקבל מסביב "ואז הוא ניסה שוב פעם לפגוע בי, הפעם התכופפתי וכך הוא לא הצליח להרביץ לי". עו"ד דוד איזקסון שנקלע למקום, הבחין בהם וניגש מיד על מנת להפריד ולהרגיע את הרוחות - ובשלב זה אסתר נכסה עם אמא שלה לבניין הסמוך.

"זה קרה בשעה 20:40 לערך", סיפר ל'בחדרי חרדים' עו"ד איזקסון. "הבחנתי בחשוד כשהוא עומד צמוד לנערה המפוחדת, ניסיתי להפריד וגם אני חטפתי מכה. עוברים ושבים הזמינו משטרה - אך אלה לא באמת עשו דבר" אמר. אסתר הוסיפה כי השוטרים שאלו אותה שתי שאלות, ואז אישה אחת ליוותה אותן הביתה. "לאחר שאבא שלי הגיע הביתה, ניגשנו יחד עם עו"ד איזקסון לתחנת המשטרה והגשנו תלונה".

על פי עדותו של נתנאל שישב ברכב, כעבור 11 דקות הגיעה ניידת משטרה, השוטרים דיברו עם החשוד והשיבו אותו לביתו הסמוך. "השוטרים אמרו שאין לו עבר בעייתי, ולכן אין עילה לעצור אותו".

"בשעה 22:15 החשוד שוב יצא מביתו והחל להסתובב". לדברי נתנאל, החשוד נכנס לבית פרטי בקומת קרקע, "זה קרה לעיני השוטרים, הבן אדם פשוט נכנס לסלון של דירה סמוכה, רק אז הם הזמינו תגבורת. ואז מה קרה? שוב הכניסו אותו לביתו ועזבו את המקום". שאלנו למה לא עוצרים אותו, אך השוטרים השיבו "לא הוגשה תלונה".

האם הלילה תעשי שוב צעידה באזור? שאלנו את אסתר, וזו השיבה "לא נראה לי. היום הלכתי לבית הספר, אני מפחדת להסתובב בשכונה עד שהמשטרה תעצור אותו", אמרה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה אותו חשוד כשהוא מסתובב סמוך לניידת המשטרה ובהמשך השוטרים אף מדברים איתו, אך הוא לא נעצר. "השכנים אומרים כי החשוד המדובר התנכל והטריד נשים לא פעם ברחבי השכונה - אך אנשי אכיפת החוק לא עושים דבר בעניין כדי למנוע מקרים דומים" אמר עו"ד איזקסון שהגיש את התלונה יחד עם אסתר ואמה במחלק הפשעים של משטרת מרחב דן.

בתגובה לטענות, אמרו במשטרה ל'בחדרי חרדים': "עם קבלת הדיווח הגיעו שוטרים על מנת להרחיק את החשוד מהמקום. בהמשך, עם קבלת התלונה נפתחה חקירה אשר עודנה מתנהלת. איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות. נבהיר כי משטרת ישראל מגנה אלימות מכל סוג שהוא ותמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים".

בשולי הדברים נציין כי עו"ד משה מורגנשטרן, חבר מועצה מטעם סיעת דגל התורה בעיריית בני ברק, שמע על פרטי המקרה ופנה לראש העיר אברהם רובינשטיין, אשר פנה למשטרה על מנת שיזרזו את חקירת החשוד.

נערה חרדית חקירת משטרה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד