י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יש קואליציה לימין

סקר חדש: הימין חוזר להוביל, החרדים עולים

על פי הסקר של עיתון ישראל היום וi24NEWS, לימין יש קואליציה עם 62 מנדטים, המפלגה הגדולה היא "כחול לבן" עם 36 מנדטים והליכוד מאחוריה עם 31 • יהדות התורה וש"ס מקבלות 7 מנדטים כל אחת • המפלגות הערביות שאמורות להיות גוש חוסם לגנץ ולפיד קורסות ל7 מנדטים

סקר חדש: הימין חוזר להוביל, החרדים עולים
יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על פי נתוני הסקר: ל"כחול לבן" של גנץ ולפיד יש 36 מנדטים, הליכוד מקבל 31 מנדטים ולא מתרומם, אך לגוש הימין יש קואליציה עם 62 מנדטים והמפלגות הערביות שאמורות להיות גוש חוסם לגנץ ולפיד קורסות לשבעה מנדטים.

הסקר הראשון של "ישראל היום" ו-"i24NEWS" באמצעות "מאגר מוחות" לאחר סגירת הרשימות קובע: הרשימה המאוחדת של גנץ ולפיד מובילה, אך ספק אם תוכל להרכיב ממשלה. 8 מנדטים לאיחוד מפלגות הימין. מרצ מזנקת ל-7, העבודה יורדת ל-8.כחלון, ליברמן, בל"ד, פייגלין ואורלי לוי-אבקסיס - בחוץ.

לשאלה: אילו הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, לאיזו מפלגה היית מבציע/ה?:

כחול לבן: 36, הליכוד: 31, הימין החדש: 9, העבודה: 8, איחוד מפלגות הימין: 8, ש"ס: 7, יהדות התורה: 7, מרצ: 7 ותע"ל+חד"ש: 7 מנדטים.

לא עברו את אחוז החסימה: כולנו של כחלון עם 3 מנדטים, ישראל ביתנו עם 3 מנדטים, גשר של אורלי לוי-אבקסיס עם 2 מנדטים, בל"ד+רע"ם: עם 2 מנדטים,  זהות (פייגלין) עם 2 מנדטים ויחד (אלי ישי) אף ללא מנדט אחד.

סקר סקר בחירות סקר מנדטים קואליציה הליכוד מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד