י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פוגע בציבור החרדי

משה גפני נגד אלי ישי: "הוא עושה נזק - אדבר איתו שיפרוש"

משה גפני בראיון לארי קלמן תוקף את יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי שהגיש רשימה עצמאית: "הוא עושה נזק לציבור החרדי" • על השותפות בין 'דגל' ל'אגודה': "דגל התורה ואגודת ישראל בכל השנים אידיאולוגית אנחנו יחד, המבשר טעה בכותרת הזאת ולכן למחרת הוא כבר לא כתב ככה" • צפו

משה גפני נגד אלי ישי: "הוא עושה נזק - אדבר איתו שיפרוש"
משה גפני נואם בפתיחת הקמפיין של יהדות התורה צילום: Yehuda Haim/Flash90

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני יוצא במתקפה חריפה נגד יו"ר 'יחד' אלי ישי שהחליט בסוף השבוע להגיש רשימה עצמאית על אף שע"פ כל הסקרים היא איננה צפויה לעבור את אחוז החסימה "הוא עושה נזק לציבור החרדי"

בראיון שהעניק ל'בחדרי חרדים' אמר חה"כ משה גפני כי התמודדותו תפגע בכוח החרדים, לדבריו, "יכול להיות שאני אדבר איתו כדי שיפרוש כי זה יפגע, זה ברור שברגע שיוצאת מפלגה שעל פי כל הסיכויים הנראים לעיין היא לא עוברת את אחוז החסימה הוא (ישי א.ק.) עושה נזק".

גפני אף נשאל האם השותפות בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' היא מלאה או רק 'בלוק טכני' כפי שהובא בעיתון 'המבשר'. וענה על כך, "הוא (עיתון המבשר א.ק.) כבר לא מגדיר את זה כבלוק טכני", לדבריו, "בלוק טכני מתרחש כאשר יש אחד מהשניים: או שאין קשר בין שתי המפלגות שהתחברו יחד וזה רק נעשה על רקע טכני מסיבות טכניות".

"הסיבה השנייה לבלוק טכני כאשר שתי המפלגות זהות באידיאולוגיה ובגלל סיבות טכניות עושים את זה יחד", הוסיף והסביר גפני שלטענתו, "גם פה, דגל התורה ואגודת ישראל בכל השנים אידיאולוגית אנחנו יחד, המבשר טעה בכותרת הזאת ולכן למחרת הוא כבר לא כתב ככה".

בחדרי חרדים שאל עוד את חבר הכנסת גפני האם יפנו שוב בבחירות הקרובות לציבור בני התורה הספרדים או שמא ישאירו את קולותיהם לש"ס מחשש שלא תעבור את אחוז החסימה?

גפני ענה: "אנחנו פונים לכולם". לדבריו, "אף פעם לא היה שאנחנו פונים או לא פונים - לכולם, וכל מי שמוצא לנכון להצביע עבורנו ואנחנו מקווים שזה הרבה מאוד יצביע לנו".

בראיון סירב גפני להשיב לשאלת בחדרי חרדים על קו ההסברה שינקטו במפלגה לאור חילוקי הדעות סביב חוק הגיוס, אך אמר כי, "אנחנו הולכים לבחירות, ובבחירות אנחנו מקווים שנקבל כמה שיותר מנדטים ואחרי הבחירות אנחנו נראה את התוצאות ונחליט, אני מקווה שנוכל להביא חוק גיוס טוב".

משה גפני יהדות התורה אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד