י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סוף לאימה • תיעוד

יממה וחצי אחרי: תוקף הנערה בב"ב נעצר

החשוד בתקיפת נערה בת 14 בבני ברק במוצאי שבת, נעצר הבוקר (שני) על ידי שוטרים ונלקח לחקירה במשטרת מרחב דן בחשד לתקיפה של נערה ועורך דין שהגיע להגן עליה

יממה וחצי אחרי: תוקף הנערה בב"ב נעצר
אילוסטרציה צילום: unsplash

החשוד בתקיפת נערה בת 14 בבני ברק במוצאי שבת, נעצר הבוקר (שני) על ידי שוטרים ונלקח לחקירה במשטרת מרחב דן בחשד לתקיפה של נערה ועורך דין שהגיע להגן עליה.

יממה וחצי לאחר ששוטרים ליוו אותו פעמיים לביתו, חרף עדויות אנשים שהוכו על ידו לאנשי רשויות החוק כפי שפורסם לראשונה אתמול (ראשון) ב'בחדרי חרדים' - הגיעו הבוקר שוטרים לדירה בה הוא מתגורר בבני ברק ועצרו אותו.ניידת המשטרה אליה הוכנס החשוד לאחר מעצרו. (באדיבות המצלם)

כזכור, אמש דיווחנו כי במוצאי שבת, בשעות הערב המאוחרות, נערה בת 14 ואמה צעדו יחד ברחוב הרב קוק בלב העיר.

השניים הבחינו באדם, שייתכן שהיה בגילופין, כשהוא עוקב אחריהן. בעקבות כך, הן נבהלו והחלו לרוץ על מנת להתרחק ממנו.

"הוא נתן לי מכה בגב, חצינו את הכביש וצעקתי הצילו", שחזרה אסתר (שם בדוי), נערה בת 14 מבני ברק, את התקיפה המחרידה.

"אני ואמא שלי יצאנו מהבית להליכה", אומרת אסתר ל'בחדרי חרדים', "ראינו איש מאחורינו. נתנו לו לעבור, אך הוא נשאר מאחור והתחיל לצחוק. הוא נתן לי מכה בגב עם היד שלו".

אסתר מספרת כי חשבו שהוא לא נורמלי, "פשוט חצינו כביש וצעקתי 'הצילו', אך הוא המשיך לעקוב אחרינו".

מתוך מצוקה, אסתר ואמה חיפשו מי שיעזור להן. היא מתארת ל'בחדרי', "הוא ממש רצה להתנכל לנו. ראינו רכב עם זוג צעיר נכנס לחנייה, ניגשנו ודפקנו לו על החלון. הוא יצא מהרכב ואמר לו 'לך מפה', אבל הוא לא שמע לו וניסה להרביץ גם לו - והוא חזר לרכב".

נתנאל, אחד השכנים, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי בשעה 20:40 הגיע עם רכבו לחניה שלו בבניין ברחוב הרב קוק, "אשה והבת שלה דפקו לי על חלון הרכב וסימנו שאפתח, אמרו לנו 'בבקשה תעזרו לנו, איש אחד רודף אחרינו ".

"יצאתי אליו, אדם ממוצא רוסי, גבוה ומפחיד. הוא התקרב אליי באיום וחזרתי מהר לאוטו" שחזר. כשהוא ישוב ברכבו, הוא ראה לדבריו את "האיש ממשיך להתקרב ואף נצמד בגופו לאם ולבתה, תוך שהן צורחות מפחד", סיפר ל'בחדרי חרדים'.

הנערה אסתר המשיכה ותיארה: "בשלב הזה הוא ניסה להרביץ לאמא שלי, אז שמתי את הידים שיפגע בי ולא באמא שלי, אבל הוא לא נגע בי".

מתברר כי אנשים החלו להתקבל מסביב "ואז הוא ניסה שוב פעם לפגוע בי, הפעם התכופפתי וכך הוא לא הצליח להרביץ לי". עו"ד דוד איזקסון שנקלע למקום, הבחין בהם וניגש מיד על מנת להפריד ולהרגיע את הרוחות - ובשלב זה אסתר נכסה עם אמא שלה לבניין הסמוך.

"זה קרה בשעה 20:40 לערך", סיפר ל'בחדרי חרדים' עו"ד איזקסון. "הבחנתי בחשוד כשהוא עומד צמוד לנערה המפוחדת, ניסיתי להפריד וגם אני חטפתי מכה. עוברים ושבים הזמינו משטרה - אך אלה לא באמת עשו דבר", אמר.

אסתר הוסיפה כי השוטרים שאלו אותה שתי שאלות, ואז אישה אחת ליוותה אותן הביתה. "לאחר שאבא שלי הגיע הביתה, ניגשנו יחד עם עו"ד איזקסון לתחנת המשטרה והגשנו תלונה".

 

 

תקיפה נערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד