ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בניגוד לעמדת היו"ר

מרגי הכריז: לא מטילים וטו על גנץ וחזר בו

חה"כ מרגי הפתיע כשהכריז בפאנל שבו השתתף כי ש"ס תסכים לשבת עם גנץ ולפיד בניגוד לדעתו של דרעי, בהמשך חזר בו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה"

 מרגי הכריז: לא מטילים וטו על גנץ וחזר בו
יעקב מרגי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חה"כ יעקב מרגי הפתיע את משתתפי וועידת המכון הישראלי לדמוקרטיה כאשר בפאנל פוליטי שהתקיים במקום אתמול הבהיר כי בניגוד לקמפיין של ש"ס, הם לא מטילים וטו על ישיבה בקואליציה עם גנץ ולפיד אך נאלץ לחזור בו לבסוף.

בדברים שאמר בפאנל אמר חה"כ מרגי, "אנחנו לא מטילים וטו, אנחנו נצטרף לממשלה שקווי היסוד שלה יתאימו פחות או יותר לקוי היסוד של המצע שלנו".

מרגי העניק טיפ למשתתפים הטריים שנכנסו זה עתה לפוליטיקה ואמר, "עוד משהו שאני אומר לדור ההמשך, לחברה הצעירים, אם מפלגה תבוא ותאמר לכם שהיא תתעקש על כל המצע שלה בקואליציה הבאה - היא מרמה אתכם".

מרגי ציין כי, "האופי של משטר בקואליציה זה שכל המפלגות מסכימות לוותר פחות או יותר על כמה דברים כדי שיצליחו להגיע למחנה משותף רחב יותר -אף אחד לא מביא את כל תאוותו ואת כל מצאו לקואליציה".

כאמור, דבריו של מרגי מנוגדים לקו שנוקטים בתנועת ש"ס, כאשר יו"ר התנועה השר אריה דרעי מבהיר בכל הזמדנות כי ש"ס תתמוך אח ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, כשנוסף השיקו בתנועה קמפיין חוצות "נתניהו צריך אריה חזק" עם תמונות השניים.

הבוקר (שני) חזר בו חה"כ יעקב מרגי מדבריו כשצייץ בחשבון הטויטר שלו "‏למי שמתעורר הבוקר עם ספק או מנסה לעורר ספקות אני מבהיר ומסביר את דברי ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה וכל פרשנות אחרת לדברי מנותקת מהשאלה שנשאלתי על חרמות".

יעקב מרגי ש"ס בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד