י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נרחיב את הפריסה

ראש העיר של בני ברק ביקר במטה הארצי של מד"א

ראש העיר הגיע מלווה בחבר מועצת העיר מיכאל קקון המשמש גם כמתנדב ב'הצלה – מד"א'. מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין אמר: "נרחיב את הפריסה בבני ברק על מנת להציל חיי אדם בכל רגע נתון"

ראש העיר של בני ברק ביקר במטה הארצי של מד"א
אברהם רובינשטיין בביקור במטה מד"א צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בביקור במטה הארצי של מד"א מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין קיבל בברכה את ראש העיר עמו איתו השתתפו בביקור המשנה למנכ"ל אורן בלושטיין, סמנכ"ל מבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ, סמנכ"ל קהילה אלי יפה, מנהל מרחב ירקון חיים דורי וראשי אגפים נוספים במד"א. כמו כן השתתף מנכ"ל ארגון 'הצלה' יעקב יוזעף.

ראש העיר רובינשטיין סייר תחילה במוקד החרדי בו יושבים כונני ׳הצלה׳ מב"ב ונותנים מענה להצלת חיי אדם. כן הוא סייר במוקד התכנות בו יושבות עשרות מתכנתות חרדיות המפתחות את המערכות הדיגיטליות של מד"א.

במרכזו של הביקור ערך ראש העיר סיור רחב במוקד הארצי הענק שמד"א השיקו השבוע. מדובר במוקד משולב הנמצא במתחם ממוגן, מוקד רחב וחדשני.

בסיומו של הביקור התקיים ישיבת עבודה מקצועית בו הציגו לראש העיר את מגוון הפעילויות של מד"א. הצדדים דנו על המשך שיתוף הפעולה ההדוק בין מד"א וארגון 'הצלה' לעיריית בני ברק.

במד"א יש כיום 3000 מתנדבים חרדיים המאוגדים תחת ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א, ובהם: הצלה, צוות הצלה ובית שמש, החובש הר נוף, הצלה פתח תקווה, הצלה כפר חב"ד, הצלה קרית ספר, הצלה חיפה-כרמל, הצלה רחובות, הצלה אלעד, הצלה מירון וצפת, הצלה דרום, הצלה בית שמש, הצלה חולון ובת ים, הצלה יבנאל, הצלה עפולה, הצלה טבריה, הצלה ראש העין והצלה ללא גבולות.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין אמר בסיומו של הסיור: "התרשמתי מאוד ושמחתי להכיר את מגן דוד אדום מקרוב. העיר בני ברק צפופה ביותר והתנועה והתחבורה בהתאם. אנשי מד"א-הצלה שפועלים רבות בעיר להצלת חיים מיומנים מאוד ויש להם את היכולות להסתדר בבני ברק. הפעילות שלכם ברוכה והתושבים מכירים ומוקירים את הפעולות שלכם למען הצלת חיים, הן באמבולנסים ובאופנועים והן בהתרמות דם. אתם עושים עבודת קודש ועל כך תבורכו."

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין אמר: "אנו מודים לראש העיר הרב אברהם רובינשטיין שהגיע לביקור במוקד הלאומי של מד"א. אנו גאים לעבוד כתף אל כתף עם העירייה למען בריאותם של תושבי העיר בני ברק. מתנדבים רבים תושבי בני ברק מצילים חיים תחת הצלה - מד"א, הם מוזנקים ויוצאים במשך 24 שעות ביממה, ביום ובלילה לסייע לחולים ופצועים תושבי העיר וכל זאת בהתנדבות ועל כך מגיעה להם הערכה רבה. שיתוף הפעולה הפורה עם העירייה מחזק את יכולתנו להעניק סיוע רפואי במצבי חירום ולהציל חיי אדם. נמשיך לפעול יחד במטרה משותפת על מנת לשפר את הסיוע הרפואי שאנו מגישים".

 

 

אברהם רובינשטיין מד"א מתנדב מד"א אלי בין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד