י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הגזים לגמרי

התפרע בכביש ונסע 100 קמ"ש מעל המותר

הגזים לגמרי: מכמונת מהירות "דבורה" איתרה רכב שנוסע במהירות של 184 קמ"ש - 100 קמ"ש מעל המותר • רישיונו נפסל במקום

התפרע בכביש ונסע 100 קמ"ש מעל המותר
מד המהירות בפעילות צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות אכיפה בכביש 60 מכיוון עופרה לכיוון בית אל, מכמונת מהירות "דבורה" איתרה רכב שנוסע במהירות של 184 קמ"ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש.

לנהג, תושב כפר עקב הסמוך למחנה הפליטים קלנדיה, נרשם דוח תנועה ורישיונו נפסל במקום ל-30 יום.

ממשטרת ישראל נמסר כי "נהיגה במהירות מופרזת שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה חלילה".

"משטרת ישראל מבצעת פעילות מוגברת ונחושה נגד עבירות המהירות במטרה להרתיע ולאתר פורעי חוק המסכנים את כלל משתמשי הדרך".

יצוין כי בימים האחרונים משטרת ישראל נמצאת בעיצומו של מבצע אכיפה רחב, כאשר רק בסופ"ש האחרון נרשמו כ-4,000 דו"חות תנועה בכבישים הבינעירוניים ברחבי הארץ, וכ-150 רישיונות נפסלו.

למעלה מ-900מ דו"חות התנועה נרשמו לנהגים שנתפסו נוהגים ברכבם במהירות חריגה. כ-800 דו"חות נרשמו לנהגים שביצעו שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה.

באירוע נוסף שהתרחש בסופ"ש, נקלט במהלך האכיפה רכב הנוסע במהירות 46 קמ"ש מעל המותר בכביש 1, בניסיון לעצור את הרכב הנהג כיבה את האורות ברכבו והגביר את המהירות בזמן שהשוטרים מסמנים לו לעצור.

כעבור זמן קצר הרכב נעצר באזור מחלף ענבה לאחר חסימה של שוטרי אגף התנועה. הנהג בן 35 תושב מזרח ירושלים נבדק בחשד לשכרות ונמצא כי הוא נוהג בגילופין בכמות 572 מ"ג, בנוסף רישיון הנהיגה והרכב אינם בתוקף משנת 2017.

הנ"ל נעצר לחקירה לאחר שרישיון הרכב נפסל וכן רכבו הושבת למשך 30 ימים. בתום החקירה נשאר במעצר והיום יובא בפני בימ"ש לדיון בעינינו.

רישיון נהיגה שלילת רישיון מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד