י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עורך מעריב זועם

"ציוצים מטורפים, מזעזעים וחולניים נגד ביבי"

על רקע סרטון הקברים של הליכוד - השנאה לנתניהו ברשתות החברתיות לשיא חדש • עורך מעריב: "ציוצים מטורפים וחולניים נגד נתניהו; אפשר לשאוף להחלפתו - אבל הטירוף; תסתכלו על עצמכם במראה"

"ציוצים מטורפים, מזעזעים וחולניים נגד ביבי"
ראש הממשלה נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון

מאז שעות הערב של אתמול (שלישי), עת פורסם סרטון הקברים בתשדיר הבחירות של "הליכוד TV", ישנה ביקורת חריפה ביותר כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הביקורת הקשה, ששוברת כל פעם מחדש שיאים של שנאה, עוררה הבוקר את זעמו של עורך מעריב - דורון כהן.

"קורא כאן ציוצים מטורפים, ממש מזעזעים וחולניים נגד נתניהו - בסה״כ לא ראש הממשלה הכי גרוע שהיה כאן וגם לא הכי מושחת", כתב הבוקר עורך מעריב.

"אפשר לשאוף להחלפתו, לגיטימי מאד, אבל הטירוף, הו הטירוף: תסתכלו על עצמכם במראה - תראו שם את המפגינים בכיכר ציון בתקופת אוסלו, זהו פרצופכם האמיתי, אל תעשו לעצמכם הנחות".

לאחר שכהן חטף השמצות על רקע הציוץ הנ"ל, הוא יצא בציוץ הבהרה: "הבהרה לכל שטופי השנאה שזקוקים להסבר מיוחד: אין לי איתו כלום, מעולם לא דיברתי איתו, מעולם לא פגשתי אותו, מעולם לא הצבעתי לו".

כהן הפתיע כשאמר כי יש לו עניין אישי עם נתניהו: "אדרבה, לאחרונה הוא הגיש תביעה אישית נגדי על דברים שנכתבו עליו במעריב. ולמרות זאת, חובתי הקדושה היא לפחות לומר מילה אחת על מה שאני רואה כאספסוף מוסת".

כזכור, אמש התעוררה סערה במערכת הפוליטית לאחר שבערוץ הרשמי של הליכוד - 'הליכוד TV', תקף העיתונאי אבישי עברי את מפלגתו של בני גנץ, כאשר ברקע קברים של חיילים שנפלו במלחמות וזירות פיגועים מהשנים האחרונות.

במערכת הפוליטית מיהרו לתקוף את ראש הממשלה שהסרטון הוצג ברשתות החברתיות שלו, ונתניהו הודיע כי הוא משעה לאלתר את כל הנוגעים בדבר.

נתניהו ציוצים מעריב שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד