י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

חשד: אברך תקף ילדה באכזריות ליד המקלט

מסמר שיער: אלמוני בעל חזות חרדית ניגש לילדה בת תשע מהעיר בני-ברק שצעדה יחד עם אחותה, גרר אותה לחדר מדרגות סמוך ופגע בה באופן חמור • המשטרה פתחה בחקירה

חשד: אברך תקף ילדה באכזריות ליד המקלט
צללית אדם במדרגות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חשד: ילדה בת תשע שיצאה לאסוף את אחותה, הותקפה באופן מזעזע בחדר המדרגות, בלב העיר בני ברק.

בשנים האחרונות אתר 'בחדרי חרדים' מוביל קו ברור נגד מעשים חמורים המבוצעים בתוככי המגזר החרדי, וזאת מתוך מטרה שאותם עבריינים לא יוכלו לפגוע בנוספים, דבר שעל פי מחקרים גורר לכך שמותקפים - הופכים להיות תוקפים.

אתמול (שלישי) דיווחנו על חשד חמור לכך שילד כבן 10-14 תוקף ילדים וילדות בסמוך לגינות משחקים בשכונות אור החיים וקרית הרצוג, ובעקבות פרסום הכתבה הגיעו למשטרה דיווחים על מקרים דומים נוספים.

ביום ראשון השבוע, ילדה כבת 9 צעדה לעבר פעוטון, ואספה משם את אחותה הקטנה כבת שנה. בדרכה לביתה, בסמוך לשעה 16:15, כשהיא צועדת עם עגלת ילדים, חלפה ברחוב אהרן דב פוקס פינת הרב קוק, סמוך לבית כנסת 'אהל אברהם'.

על פי החשד, כך מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', ניגש לילדה אדם זר שהיא אינה מכירה, בלבוש חרדי, ומשך אותה לעבר חדר מדרגות סמוך. לא ברור אם זה היה בכוח או שהוא גרם לה לבוא אחריו, עם העגלה ובה אחותה הקטנה.

בחדר המדרגות, בכניסה למדרגות המובילות למקלט, אותו אדם זר, תקף את הילדה במשך זמן מה - עד שאחת הדיירות בבניין חלפה במקום, אז הפסיק את מעשיו. הוא ניסה להצטייר לכאורה כאביה, אך בזמן שהשכנה עברה - הילדה ניצלה את ההזדמנות ונמלטה לביתה עם עגלת הילדים.

הילדה בת ה-9 הגיעה לביתה נסערת מאוד וסיפרה על כך להוריה, אלה פנו מיד לארגון השומרים לברר מה צריך לעשות במקרה כזה. לאחר שרב הארגון שמע את פרטי החשדות, ניגשו נציגי הארגון יחד עם ההורים לתחנת משטרת מרחב דן והגישו תלונה.

במשטרת ישראל אישרו ל'בחדרי חרדים' שנפתחה חקירה לאיתור החשוד, ומאז הגשת התלונה גם נערכה חקירת ילדים לילדה. במקביל להגשת התלונה, מתנדבי השומרים הצליחו לאתר תיעוד וידאו ממצלמת אבטחה, שמתעדת את החשוד לכאורה.

הגאון רבי עמרם פריד, מגדולי מורי ההוראה בבני ברק, שרבים משחרים לפתחו, שמע אתמול על פרטי החשדות מ'בחדרי חרדים' - ופסק כי על הורי הילדים מוטלת חובה להגיש תלונה במשטרה. "מדובר באדם שמזיק לציבור וחייבים למגר את הנזק", הבהיר הגר"ע פריד.

מעשים חמורים תקיפת ילדה מצלמות אבטחה ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד