י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אדריכלים ומעצבי פנים - למה אנחנו צריכים אותם

בניית בית פרטי אינו עניין של מה בכך, הוא כרוך בעבודה של כמה שנים הכוללת שלבי תכנון, רישוי ובינוי של בית שישמש משפחות רבות לאורך שנים רבות • הילדים יגדלו בו מגיל הינקות ובמקרים רבים גם יגיעו לבית זה עם ילדיהם כדי לבקר את הוריהם

אדריכלים ומעצבי פנים - למה אנחנו צריכים אותם

בניית בית פרטי אינו עניין של מה בכך, הוא כרוך בעבודה של כמה שנים הכוללת שלבי תכנון, רישוי ובינוי של בית שישמש משפחות רבות לאורך שנים רבות. הילדים יגדלו בו מגיל הינקות ובמקרים רבים גם יגיעו לבית זה עם ילדיהם כדי לבקר את הוריהם.

אדריכלית ומעצבת פנים

אדריכלית ומעצבת פנים מיומנת, רואה את ההווה אך גם את העתיד ומתאימה את התכנון עד כמה שאפשר לדור העכשווי תוך חשיבה גם על מה שיקרה בעתיד ועל שינויים, אם יהיה בהם צורך.

באופן טבעי, תכנון ובניית בית זה פרויקט הקורה פעם או פעמיים בחיים ולכן הלקוחות צריכים להיעזר בליווי מקצועי, אדם בעל אורך רוח שייתן להם לאורכו של כל המסלול המפותל את ההכוונה הנכונה והמלאה.

בחירת אדריכלית ומעצבת פנים

חברים או בני משפחה ישמחו להמליץ על אדריכלית ומעצבת פנים שעברו אתה תהליך זהה והיו מאד מרוצים ממנה, הם יפרטו את היתרונות שלה וגם את החסרונות שבהם נתקלו. מומלץ לבקר בכמה בתים שהיא תכננה ועיצבה כדי להתרשם מהמקצועיות, היצירתיות וההתאמה המושלמת לבני הבית.

מדובר בנושא מאד מהותי שישפיע על אורח החיים של כל המשפחה לשנים רבות ולכן אדריכלית ומעצבת פנים שיש לה את השילוב של יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וידע מקצועי נרחב היא המתאימה והנקודות הללו הן שיכריעו הכף לבחירה מוצלחת.

הליך הבנייה של בית פרטי

הליך הבנייה כולל שלושה שלבים מרכזיים: תכנון, רישוי ובנייה:

  • בשלב התכנון מכינה האדריכלית ומעצבת פנים כמה סקיצות המכילות אפשרויות שונות של נראות הבית, חדרים מסוימים בכמה מיקומים, גודל זה או אחר של המטבח, הסלון והמבואה, התאמה ומחשבה קדימה של כל אגף לגודלו של הריהוט שימוקם בו. ניצול מקסימלי של השטח כולו, חדרי רחצה נוחים ויצירת אווירה משפחתית חמימה ומרחב נוח לכל אחד מהדיירים. 
  • בשלב הרישוי מנהלת אדריכלית ומעצבת פנים את כל התהליך של הגשת התכניות לרשויות, ביצוע התיקונים הנדרשים, מעקב אחר תשלום האגרות וכו' עד שמתקבל היתר הבניה.
  • שלב הבנייה כולל בחירת קבלני משנה מקצועיים שיבצעו את עבודות הבנייה, חשמל, אינסטלציה, ריצוף, מיזוג וכל סוג של עבודה נוספת שיש בה צורך.

תכנון בית פרטי

תכנון בית פרטי מוצלח הוא ירידה לפרטים הקטנים עבור כל אחד מבני הבית, החל במטבח פונקציונלי שיתאים לאירוח ביתי או של אנשים רבים, דרך חדר שינה אינטימי, חדרי ילדים מפנקים, חדר עבודה התואם בדיוק את הצורך בהתאם לסוג העיסוק וחדר מגורים שבו מתרכזים בני הבית ונהנים מהשהיה יחד.

 

 

עיצוב עיצוב הבית אדריכלות עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד