י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שלטון דיקטטורי"

החרדים מחבקים: "בגלל הקואליציה איתנו"

הנציגות החרדית מחבקת את ראש הממשלה אחרי פרסום כתב החשדות נגדו בידי היועמ"ש | "ראש הממשלה לא הצליח להגן על עצמו מפני שלטון הדיקטטורה של התקשורת והמשפטנים העומדים לרשותם", מסר ח"כ אייכלר

החרדים מחבקים: "בגלל הקואליציה איתנו"
נתניהו עם נציגים חרדים צילום: נתי שוחט

במערכת הפוליטית החרדית ממהרים להגיב הערב על החשדות כנגד ראש הממשלה נתניהו ומעניקים לו הערב חיבוק חם תוך שהם חוזרים על הבטחתם לתמוך בו ולהמליץ עליו בפני הנשיא לכהונה נוספת בראשות הממשלה.

בש"ס מיהרו להגיב, ומטעמם נמסר לאחר פרסום החשדות כי "כפי שהודענו מתחילת הדרך, ש"ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה ותמליץ עליו לנשיא להרכבת הממשלה הבאה".

עוד נמסר מש"ס כי "נתניהו הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את המדינה בעת הזו ונתמוך בו בתפקידו כראש הממשלה ככל שהחוק יתיר לו".

מסיעת 'יהדות התורה' נמסר בתגובה לפרסום המלצת היועה"מ לממשלה: "כפי שהודענו בצורה רשמית אנו תומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו. חזקת החפות עומדת לנתניהו בדין וככל שהחוק יאפשר זאת נמשיך לתמוך בו, בייחוד בתקופה רגישה זו".

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר מסר תגובה חריפה: "לראש הממשלה, כמו לכל אזרח אחר, עומדת חזקת החפות והיושר האישי. כל מי שעיניו פקוחות יכול לראות קו אחד של מהפכה שלטונית, שעומד מאחורי כל החקירות והתיקים שנתפרו לנתניהו. הכל בגלל עמידתו בראשות קואליציית ימין-חרדים.

ברור שאם הוא היה מתיישר לפי מנגינת השמאל האנטי דתי, התקשורת היתה מאתרגת אותו כמו שקורה לאלפי פקידי ציבור, שאיש אינו חוקר אותם, על מעשים דומים.

"אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים. גם ראש הממשלה לא הצליח להגן על עצמו מפני שלטון הדיקטטורה של התקשורת והמשפטנים העומדים לרשותם".

"כל אזרח חרדי יודע היום שהדרך היחידה להגן על הדמוקרטיה וזכויות האדם, מפני רדיפת שלטון הבגץ וזרועותיו, היא 'יהדות התורה' חזקה ומשפיעה שתפעל כחלק מקואליציית נתניהו, לחוקק חוקי התגברות נגד גזירות השלטון הדיקטטורי חסר החמלה והצדק האנושי".

 

בנימין נתניהו ש"ס ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד