י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בסוף טבריה תעלה על דרך המלך"

רביבו מצטרף לקובי: "צריך שר פנים מהליכוד"

בכינוס 'מוני אקספו' של השלטון המקומי שהתקיים השבוע בגני התערוכה, התייצב ראש עיריית לוד יאיר רביבו לצידו של ראש עיריית טבריה רון קובי • "אני מקווה מאוד ששר הפנים הבא יהיה מהליכוד ולא מש"ס" • "רון קובי לא נגד החרדים, אני מכיר אותו"

רביבו מצטרף לקובי: "צריך שר פנים מהליכוד"
תמר מצפי, פלאש90

מפתיע: ראש העירייה שנתמך על ידי ש"ס, מצטרף מצטרף לדרישתו של קובי להחליף שר פנים לשר מהליכוד לדבריו, "בסוף טבריה תעלה על דרך המלך, אני מקווה מאוד ששר הפנים הבא יהיה מהליכוד ולא מש"ס, זאת התקווה שלנו. שר הפנים חייב להיות מהליכוד, אמרתי את זה לשרים, זה תפקיד חשוב כמו משרד החינוך". 

את הדברים אמר יאיר רביבו, ראש עיריית לוד בכינוס 'מוני אקספו' של השלטון המקומי שהתקיים השבוע בגני התערוכה.

קובי מצידו, הודה לרביבו על התמיכה בו ואמר, "אם ביבי רוצה לנצח עם 35 - 40 מנדטים הוא צריך להכריז שתפקיד שר הפנים וכן התיקים החושבים יישארו בליכוד, שר הפנים הוא ראש הממשלה של התושבים כי הוא מחליט ומשפיע על חיי היום יום של התושבים".

נציין כי בש"ס יופתעו לגלות את גילוי התמיכה של של רביבו בקובי, שכן, הם תמכו בו בבחירות לראשות העיר ובנוסף, רק לפני כחודש חתם שר הפנים על צו ארנונה, המניב כ-23 מיליון שקלים לטובת העיר לוד המגיעים משדה התעופה הסמוך.

נציין כי מנגד, רביבו מחה את הפגיעה בקודשי ישראל ואמר לקובי כי, "צריך לעשות קואליציה בטבריה למען תושבי טבריה, יש אווירה טובה בטבריה - רון קובי לא נגד החרדים, אני מכיר אותו, הוא רוצה לפתח את אזור התיירות ולשמור על הסטטוס קו".

"זה לגיטימי", אמר רביבו על הסערות סביב רון קובי, לדבריו," ככה זה תמיד היה ואני אומר לכם כי רון קובי לא יפגע בקודשי ישראל ", רביבו פנה בסיום לרון קובי, "תשמור על השבת, השבת תשמור עליך"לאמור לעיל אפשר להוסיף כי בסוף השבוע החולף נצפה רביבו בין אנשי הכוורת של יו"ר יחד אלי ישי שניסה לתווך בינו לבני ראשי 'הבית היהודי' כזכור, ללא הצלחה. רביבו ליווה את ישי במהלך ערב הגשת הרשימות לכנסת ה-21.

בתגובה לפרסום ב'בחדרי חרדים' הבהיר רביבו: "אלפי המשפחות החרדיות שמאכלסות את לוד בשנים האחרונות, לצד הקמת מוסדות תורה רבים ופעילות מיוחדת לקידום התושב החרדי, יעידו כאלף עדים על דאגתי לציבור החרדי היקר ללבי ולצרכיו".

יאיר רביבו יאיר רביבו לוד רון קובי לוד טבריה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד