י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יישאר במעצר

רצח בני הזוג כדורי: נדחה ערר החשוד המרכזי

בית משפט המחוזי בירושלים דחה את הערר שהגיש פרקליטו של החשוד המרכזי בפרשת הרצח המזעזע של בני הזוג כדורי ז"ל משכונת ארמון הנציב | בן המשפחה יישאר במעצר

רצח בני הזוג כדורי: נדחה ערר החשוד המרכזי
החשוד המרכזי במעורבות ברצח בני הזוג כדורי צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

כחודש וחצי לאחר שבני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל נרצחו בביתם, בית משפט המחוזי בירושלים דחה את הערר שהגיש פרקליטו של החשוד המרכזי, כך שהוא יישאר במעצר עד ליום שלישי.

החשוד המרכזי, קרוב משפחה של בני הזוג שנרצחו, נעצר כחודש ושבוע לאחר הרצח, החשד לגביו כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' עלה, לאחר שנמצאו סתירות בגרסאותיו. עם זאת, טרם ברור מה המניע לרצח, נדבך חשוב מאוד בחקירה. 

במסגרת החקירה, נחקרו בסמוך לרצח קרובי המשפחה, אולם לא נעצרו. כאמור, כחודש ושבוע לאחר הרצח, נעצר קרוב משפחה ואשתו ומעצרם הוארך. החשוד המרכזי, חשוד במעורבות ברצח ובשיבוש הליכי חקירה ומעצרו הוארך השבוע זו הפעם השנייה. אשתו החשודה בשיבוש הליכי חקירה, שוחררה לאחר חמישה ימים בהם שהתה במעצר.

בטרם החל הדיון השני בהארכת מעצרו של החשוד השני, הגיע למקום אחיו כדי להשתתף בדיון, אולם הוא עוכב בפתח בית המשפט על ידי חוקרי ימ"ר ירושלים, נלקח לחקירה בחשד לשיבוש הליכי חקירה ולאחר מספר שעות, שוחרר.

בדיון השני בעניינו של החשוד המרכזי, בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב, והבוקר נערך דיון בעניינו בבית משפט המחוזי בירושלים. השופט אלי אברבנאל קבע כי מחומר החקירה עולה חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לו, ודחה את הערר.

עם מעצר קרובי המשפחה, אמר אביה של החשודה לכלי התקשורת בפתח בית המשפט, "מתעללים בהם, לא מספיק שאיבדו את ההורים. צריך להפעיל היגיון ושכל. הם תמימים. הם לא מנוסים בתכסיסים של בית המשפט ויכול להיות שהם לא מדברים נכון, אבל צריך להתעסק בלתפוס את הרוצח. יש כעס על ההתנהלות מסביב. זה מייסר לא רק את הזוג, אלא את כל המשפחה".

לדבריו: "היחסים שלהם עם הזוג היו מצוינים. לא יודע למה חושדים בהם. הם טוענים שמענים אותם במשטרה, כל הזמן חקירות חיפושים".

עו"ד ‏שי לוי, פרקליטו של החשוד אמר לאחר הארכת מעצרו הראשון, "אני עורך דין שנים רבים, אופתע מאוד אם יתגלה שמרשי מעורב, המשטרה טיפסה על עץ גבוה, עוצמת הראיות - נמוכה מאוד".

בני הזוג הרב יהודה (71) ותמר (68) כדורי ז"ל, נרצחו באכזריות בביתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, במהלך חודש ינואר. תחילה, נחקר החשד לרקע לאומני ופועל ניקיון ערבי נעצר, אך כעבור כשלושה שבועות הוא שוחרר, לאחר שהחשדות כלפיו הלכו ופחתו. מאז, כיוון החקירה התמקד במישור הפלילי וקרובי משפחה נעצרו.

יהודה ותמר כדורי ז"ל רצח ארמון הנציב שיבוש הליכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד