ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו בתיעוד

"תירה בו": זה הקמפיין החדש של 'עוצמה'

לאחר שפרשת החייל היורה מחברון אלאור אזריה הסעירה את המדינה, וחצתה אותה בין אלה שהגנו על מעשהו, לבין אלה שגינו אותו והצדיקו את כליאתו • ב'עוצמה יהודית' מבטיחים לחוקק זאת בכנסת הבאה ומגחיכים את הפרקליטים הצבאיים שמונעים מחיילי צה"ל לפעול בשטח • צפו

"תירה בו": זה הקמפיין החדש של 'עוצמה'
מתוך הסרטון צילום: באדיבות המצלם

מפלגת 'עוצמה יהודית' שעסוקה בין הייתר בלהדוף את הביקורת הקשה הנושבת מצד מפלגות השמאל, בשל היות נבחריה תלמידיו של יו"ר תנועת 'כך' הרב מאיר כהנא הי"ד, מי שמפלגתו הוגדרה בעבר כמפלגת טרור ונפסלה מלהתמודד לכנסת, פירסמה אמש (מוצאי שבת) סרטון ראשון בקמפיין הבחירות שלה לכנסת ה-21. 

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, במאות קבוצות וואטסאפ וטלגרם, נראה מחבל חמוש בסכין שלופה מתקרב לעבר חייל שמזהה אותו ודורך לעברו את נשקו בכדי לנטרל אותו, אך חושש לעשות זאת, מכיוון שמן הצד נראה פרקליט צבאי שמונע מהחייל לירות ומשכנע אותו כי הירי אינו מוצדק.

לפתע נכנס לפריים עו"ד איתמר בן גביר, המורה לחייל לירות מאחר ומדובר בפעולה של הגנה עצמית.

קל להבין שהסרטון בא להצדיק את מה שלימדונו חז"ל "הבא להרגך השכם להורגו" וגם לחזק את מקרה החייל היורה אלאור אזריה, שהיו שטענו כי וידוי ההריגה שביצע במחבל היה מוצדק, היות והוא בא במטרה להרוג ועל כן מן הראוי שלא ייצא חי מן התקרית.

אם אתם תוהים, איך ראו זאת שאר מרכיבי רשימת 'איחוד מפלגות הימין', יו"ר 'האיחוד הלאומי' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' - המנהיג הבולט ברשימה, עשה לייק כאות הסכמה עם הנצפה בסרטון.

אין ספק שתיעוד כזה הקורא לכאורה לפעול בניגוד לנוהלי הצבא, מרתיח את בכירי צה"ל את השמאל, אך ב'עוצמה יהודית' מבטיחים לשנות ולחוקק זאת בכנסת הבאה.

עוצמה יהודית איתמר בן גביר נסיון דקירה פרקליט צבאי בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד