י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אשמים אנחנו

"איך שתקתם מול דמעות אלפי מזרחים?"

עיתונאי 'ערוץ 13', ד"ר אבישי בן חיים מותח קו בין "מהפכת הקטיפה" שנעשתה ע"י שלטון החוק כדי להפיל את אריה דרעי לבין מה שכעת מעוללים לנתניהו

"איך שתקתם מול דמעות אלפי מזרחים?"
אריה דרעי בסוד שיח עם נתניהו צילום: פלאש 90

עיתונאי 'ערוץ 13', ד"ר אבישי בן חיים, מותח קו בין "מהפכת הקטיפה" שנעשתה ע"י שלטון החוק כדי להפיל את אריה דרעי לבין מה שכעת מעוללים לנתניהו.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כותב בן חיים: "אז איך הגענו מדרעי ועד נתניהו? "אשמים אנחנו על אחינו (הספרדי), אשר ראינו צרת נפשו בהתחננו אלינו ולא שמענו, על כן באה אלינו הצרה הזאת".

"אזרחים מימין שכואבים ממש את מה שקורה לראש הממשלה בנימין נתניהו ומרגישים כאילו עושים להם מהפכת קטיפה כדי להפיל את שלטון הימין שנבחר בצורה דמוקרטית".

"השימוש בשלטון החוק כדי לשנות מציאות פוליטית ולחסום את הניסיונות של ישראל השנייה להשתתף במשחק הדמוקרטי לא התחיל עכשיו. זהו סיפורה של המפלגה המזרחית ש''ס, זהו סיפורו של אריה דרעי".

"איך שתקתם?". העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים. (צילום: פלאש 90)

"זוכרים איך שתקתם מול הדמעות של עשרות אלפי מזרחים שהתקבצו סביב כלא מעשייהו כשדרעי הוכנס לכלא? איך לא הקשבתם לתחנונים שלהם?".

"איך קהה לבבכם מול פסיקתו מלב שבור של גדול הדורות האחרונים הרב עובדיה ''הוא זכאי''. זוכרים שלא הקשבתם לכאב המזרחי, לייתר דיוק שבזתם לו".

"אז עכשיו אתם מרגישים משהו דומה לכאב הזה שלהם. אם לא הייתם משאירים אז את המזרחים לבד, אולי זה לא היה קורה. יש פסוק מסכם בשבילכם בסיפור מכירת יוסף על ידי אחיו, שבתורתנו המתוקה:

"אבל אשמים אנחנו על אחינו (המזרחי) אשר ראינו צרת נפשו בהתחננו אלינו ולא שמענו, על כן באה אלינו הצרה הזאת".

ד''ר אבישי בן חיים מזרחים ש"ס אריה דרעי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד