י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחסון אתרי וורדפרס – 5 דברים שיש להביא בחשבון

החלטתם לבנות אתר או לפנות לבונה אתרים שיקים עבורכם אתר? אם כך, בקרוב יהיה עליכם לבצע החלטות שונות ואחת מהן היא היכן לאחסן את האתר שלך • כיוון שהיום מעל מחצית מהאתרים נבנים על מערכת Wordpress שהיא מערכת קוד פתוח, עליכם לחפש אחר חברת אחסון אתרים וורדפרס • כדי לבצע את בחירת החברה הנכונה, עליכם להביא את חמשת הדברים הבאים בחשבון

אחסון אתרי וורדפרס – 5 דברים שיש להביא בחשבון
אחסון אתרים וורדפרס צילום: pixsabay

החלטת לבנות אתר או לפנות לבונה אתרים שיקים עבורך אתר? אם כך, בקרוב יהיה עלייך לבצע החלטות שונות ואחת מהן היא היכן לאחסן את האתר שלך. כיוון שהיום מעל מחצית מהאתרים נבנים על מערכת Wordpress שהיא מערכת קוד פתוח, עלייך לחפש אחר חברת אחסון אתרים וורדפרס. כדי לבצע את בחירת החברה הנכונה, עלייך להביא את חמשת הדברים הבאים בחשבון.

1 – התחשבות בצרכים של האתר שלך

הדבר הראשון שעלייך להביא בחשבון הוא הצרכים שלך. ישנן חברות שונות של אחסון אתרים אבל לפני הבחירה בחברה חשוב שיהיה לך ברור מה חשוב לך. ישנו הבדל בין אתר תדמית המורכב ממספר עמודים ספורים לבין אתר בלוג המכיל דפים רבים, תמונות ואולי אף סרטונים. כמובן, שני אלו שונים לחלוטין מאתר חנות שיש בו סליקה. לכן, לפני בחירת החברה כדאי לחשוב מה נחוץ לך.

2 – שירות ותמיכה של חברת האחסון

גם אנשים אשר מתמחים בתחום בניית אתרים ושולטים היטב בתחום יכולים להזדקק לעזרה ותמיכה. בבחירת חברת אחסון אתרים וורדפרס עלייך לבדוק גם את איכות התמיכה ומענה על שאלותייך. כדאי להביא בחשבון כי על אף שניתן להחליף את החברה לרוב פעולה זו לא מתבצעת ולכן סעיף זה חשוב.

3 – אחסון אתרים וורדפרס עם חברה שמקפידה על גיבוי

סעיף זה הוא חשוב מאד. על חברת האחסון של אתרי וורדפרס לבצע גיבוי באופן קבוע. האתר שלך הוא דינמי, ניתן להכניס בו שינויים ועם זאת, יתכן שתתבצע פעולה שתזיק לאתר. במקרה זה כל שיש לעשות הוא לחזור לגרסה הקודמת של האתר ולכן חשוב מאד לוודא כי החברה מקפידה לבצע גיבוי. פעולת החזרת האתר למצבו הקודם צריכה להיות פשוטה יחסית והיא יכולה למנוע לא רק אי נוחות זמנית אלא גם עלויות במקרה ויש לפנות למתכנת. בבדיקת חברות עבור אחסון אתרים וורדפרס שירות הגיבוי חייב להיות שירות בסיסי.

4 – נפח האחסון שניתן לך

כל אתר זקוק לנפח אחסון. ישנם אתרים שזקוקים לנפח גדול יותר ואחרים לפחות. כאן ישנם שני דברים שיש להסתכל עליהם בעת בחירת חברת אחסון אתרים וורדפרס. הראשון הוא הצורך כאן ועכשיו ובמיוחד אם מתוכנן לך אתר כבד חשוב שהחברה תספק את השירות המתאים. השני הוא היכולת לשדרג את הנפח ללא כל בעיה (למעט תוספת תשלום).

5 – ביקורות חיוביות על חברת האחסון

כדאי לשים לב לביקורות אשר ניתנות לחברות אחסון אתרי וורדפרס. הביקורות הן הדרך לדעת אם החברה אכן מספקת את השירותים כפי שהיא כותבת שהיא נותנת, האם השירות שלה ניתן בזמינות גבוהה ועוד. באפשרותך להיכנס לשלל אתרים כדי לחפש אחר ביקורות, אך קל יותר להיכנס לאתר HostAdvice ולקרוא במקום אחד ביקורות וחוות דעת אמינות על כל אחת מחברות האחסון השונות.

 

וורד פרס אינטרנט מחשבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד