י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחר השקת הקמפיין

נתניהו לח"כים: "הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח את גנץ"

רק ביום חמישי הוצג לאזרחי המדינה כתב החשדות נגד ראש הממשלה בשלושה תיקים, אך הוא ממשיך להתמקד בהישרדותו בכדי להיבחר מחדש בד' בניסן | הבוקר במפגש תדרוך עם הח"כים הבהיר נתניהו: "חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח" | מחר יושק קמפיין הבחירות 

נתניהו לח"כים: "הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח את גנץ"
נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לאחר פרסום המלצות היועץ המשפטי לממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי בימים הקרובים להציג את קמפיין 'הליכוד' לכנסת ה-21, כשבימים אלה הוא החל בתדרוך לשרים וחברי הכנסת לקראת אירוע ההשקה שייערך מחר בכפר המכבייה.

בשיחות התדרוך אומר נתניהו לחברי הכנסת כי "בסוף, בבחירות האלה הבחירה היא בין ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי".

"התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח", מוסיף נתניהו בשיחות עם חברי הכנסת, תוך שהוא מבהיר שוב כי בסוף מגדל הקלפים כולו יקרוס.

נתניהו תוקף בשיחות הללו את מנהיג 'כחול לבן' יאיר לפיד, כשהוא טוען כי "לפיד וגנץ מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל. התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ. לא לא מה שאתם חושבים. הם מסתירים את העובדה ששנה אחרי צוק איתן, גנץ השתתף בטקס זיכרון לאלף מחבלי החמאס שנהרגו בצוק איתן".

"גנץ אומר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים, זה שמאל". נתניהו מוסיף ותוקף, כשהוא מציין עוד כי, "היום אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא ישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אמר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה".

"כל האסטרטגיה שלהם מתבססת על זה שלפיד וגנץ הם לא שמאל. אם נבהיר את האמת הזאת לציבור, הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח", מבהיר נתניהו.

מועמד בולט שניצב בראש צמרת הרשימה לכנסת שהודר מן המפגשים הללו, הוא גדעון סער - מי שהואשם בניסיון לחתור תחת נתניהו תוך עירוב נשיא המדינה רובי ריבלין במהלך.

כאמור, מחר (שני) צפוי ראש הממשלה להשיק את קמפיין הבחירות של 'הליכוד', כאשר הקמפיין עד כה עסק ברדיפה שעובר נתניהו באמצעות תיקי החקירה והחשדות נגדו. מלבד השקת הקמפיין עצמו, האירוע צפוי להפוך למסקרן, שכן זה יהיה המפגש הראשון בין נתניהו למי שסומן כיריבו בתנועה - גדעון סער.

הליכוד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד