י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מודל לחיקוי

בשבת: הכונן אירח את המשפחה שנמלטה מהשריפה

כונן הצלה גילה רגישות ומסירות יוצאת דופן כלפי משפחה שדירתה עלתה באש לפנות בוקר יום השבת, ושיכן את האב וילדיו בביתו הפרטי | האם ואחת מבנות המשחה נפגעו ואושפזו

בשבת: הכונן אירח את המשפחה שנמלטה מהשריפה
שריפה בבית. אילוסטרציה צילום: unsplash

בית המשפחה עלה באש בבוקר יום השבת, המתנדב סייע לנפגעים ואירח את השאר בביתו.

בשבת לפנות בוקר בסמוך לשעה 5:00, פרצה דליקה בדירת מגורים במרכז העיר פתח תקווה. תורני השבת של מד"א - 'הצלה פתח תקווה' וצוות אמבולנס של מד"א, העניקו טיפול ראשוני לאם ובתה שנפגעו באורח קל ופונו לאחר מכן להמשך טיפול בבית החולים.

אב המשפחה ושלושה ילדים נוספים נבדקו במקום ולא נזקקו לטיפול. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי תורן השבת ערן אנדו המתגורר בסמוך - דאג לאב המשפחה ולשלושת ילדיו אשר נותרו מחוץ לביתם בשעת בוקר מוקדמת של שבת חורפית בקור וברוחות בחוסר כל ולא יכלו לשוב לדירה, ולקחם לביתו שלו ואירח אותם לסעודות השבת, וכמו כן דאג להם לביגוד מתאים, ולמקום למנוחה ושינה בהמשך השבת.

כמו כן דאג התורן לשלוח ביגוד מתאים ואוכל - לאם המשפחה ובתה אשר פונו לבית החולים, לאחר שנמלטו מהדירה בחופזה עקב הדליקה.

במוצאי השבת הודה האב על הטיפול המסור והחסד העצום של תורני השבת שהגיעו למקום בשעת בוקר חורפית מוקדמת, על הטיפול הרפואי המסור ועל המשך הדאגה לשהייה, מנוחה וסעודות השבת.

יו"ר מד"א - הצלה פתח תקווה ישראל גודלבסקי, בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ביקש להודות לתורני השבת ובפרט לתורן ערן אנדו על הטיפול המסור שהעניק למשפחה והחסד העצום שגמל עמה, והוסיף כי מתנדבי משפחת החסד 'מד"א - הצלה פתח תקווה' חורטים על דגלם ומוכיחים במעשיהם את מעשי החסד למען ציבור תושבי העיר, הן בטיפול רפואי ראשוני, ובמעשי חסד נוספים כמו השבת, ואשר הם מהווים דוגמא ומודל לחיקוי.

מתנדב הצלה שריפה בדירה גמילות חסדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד