ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ניצחון השבת

הישג נוסף לתנועת ש"ס על מפלגת העבודה

בעקבות העתירה שהגישה תנועת ש"ס נגד תוכניתה של 'העבודה' לספק שירות תחבורה ציבורית חינם בשבת לצרכי תעמולה, אסר השופט מלצר לחלוטין מהמפלגה לספק שירות תחבורה בחינם ואף חייב אותה לשלם לש"ס 5000 ש"ח בגין הוצאות

הישג נוסף לתנועת ש"ס על מפלגת העבודה
אוטובוס השבת של 'העבודה' צילום: מפלגת העבודה

ניצחון פוליטי לש"ס בעתירה המתוקשרת שעסקה בעניין הפעלת התחבורה הציבורית על ידי מפלגת העבודה בטענה כי מדובר בשוחד פוליטי, שכן את השירות התכוונה לספק מפלגת העבודה ללא תשלום.

ועדת הבחירות בראשותו של השופט חנן מלצר פסקה היום (ראשון) כי בעקבות הודעתה של מפלגת העבודה כי החליטו שלא לפעול במתכונת שהיה בדעתם להנהיג בירושלים לגבי תחבורה ציבורית בשבת, במסגרת תעמולת הבחירות שלהם.

לאחר שבפסק של השופט מלצר נכתב: "יחד עם זאת הם הודיעו על שמירת זכויותיהם וטענותיהם לעתיד ביחס למקומות אחרים בארץ, ואולם מוסכם עליהם שבכל מקרה לא יציעו תחבורה ציבורית בחינם (לא בשבת ולא בכל יום אחר)".

בש"ס קיבלו את הודעת 'העבודה' כי לא יפעילו את התחבורה כאשר השופט פסק: "נוכח כל האמור לעיל – אני נותן תוקף של צו להתחייבות בא-כוח המשיבים הנ"ל וקובע כי העתירה באה בזאת למיצוי, בכפוף לשמירת זכויות וטענות של כל הצדדים".

מלצר הוסיף וכתב כי, "היה ותהיה לכאורה הפרה של התחייבות בא-כוח המשיבים הנ"ל, או פעילות של המשיבים שתיראה לכאורה כנוגדת את הוראות חוק הבחירות", כאשר בנוסף חייב השופט את מפלגת העבודה לשלם סכום 5,000 ₪ לתנועת ש"ס בגין הוצאות של העתירה.

מי שסירבה לקבל את הפסק היא מפלגת העבודה שמטעמה נמסר: "מפלגת העבודה ניצחה ותמשיך את קמפיין התחבורה הציבורית בשבת".

במפלגת 'העבודה' הסבירו כי, "יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, קבע כי מפלגת העבודה תוכל להפעיל את אוטובוס השבת, בתמיכה בחברות תחבורה שיתופיות, למעט בירושלים".

"מפלגת העבודה מכבדת את החלטת השופט ואכן תמשיך להפעיל את אוטובוס השבת ברחבי הארץ, בתמיכת חברות תחבורה שיתופיות", הודיעו.

ש"ס מפלגת העבודה חנן מלצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד