י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השמאל בעתירה דחופה

השמאל בעתירה: "לאסור את נאום נתניהו הערב"

מפלגת העבודה עתרה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, בדרישה שיאסור את שידור נאום ראש הממשלה נתניהו הערב במהדורות החדשות, מהשקת קמפיין הליכוד. הטענה: השידור מהווה תעמולת בחירות

השמאל בעתירה: "לאסור את נאום נתניהו הערב"
נתניהו באיפא"ק צילום: רויטרס

שעות בודדות קודם שיעלה הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בכנס ההשקה של תנועת 'הליכוד', במפלגת 'העבודה' פנו בשעה האחרונה ליו"ר וועדת הבחירות בדרישה לאסור על שידור הנאום.

בעתירה שהוגשה זה עתה ליו"ר וועדת הבחירות השופט חנן מלצר, דרשו במפלגת 'העבודה' שיאסור על שידור תעמולת הבחירות של נתניהו הערב בשעה שמונה, במסגרת שידור השקת קמפיין הבחירות של הליכוד במהדורות החדשות.

היועץ המשפטי של מפלגת העבודה, עו"ד גיא בוסי כתב בעתירה כי "יו"ר הליכוד יישא נאום בחירות פוליטי שכל כולו תעמולת בחירות, עניין שכשלעצמו אין בו כל איסור; דא עקא, המשיבים (ערוצי החדשות), מתעתדים לשדר את נאום הבחירות הפוליטי בשידור חי, בלא מסננות".

במפלגת העבודה טוענים כי בשל העובדה שאנו נמצאים בישורת האחרונה של תקופת הבחירות בה נאסר לשדר את תעמולת הבחירות, לכן מבקשים, "נוכח זאת, יתבקש יו"ר ועדת הבחירות הנכבד, להוציא מלפניו במהירות ובבהילות ובמעמד צד אחד, צו מניעה, האוסר על ערוצי התקשורת לשדר את תעמולת הבחירות האסורה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, הורה לליכוד להשיב עד השעה 16:00 לעתירה הדחופה של מפלגת העבודה נגד שידור תעמולת הבחירות של נתניהו הערב במהדורות החדשות בשעה 20:00.

כאמור, הערב ישיק נתניהו את קמפיין הבחירות של הליכוד לאחר שהקמפיין המפלגתי עסק עד לסוף השבוע החולף רק בנתניהו עצמו בפרשיות בהן הוא נחשד ובהחלטת היועמ"ש שהגיעה בסוף השבוע החולף.

השקת הקמפיין המפלגתי תתקיים בגני התערוכה בתל אביב, כאשר בשולי האירוע יקיים נתניהו מפגש ראשון עם מי שסומן כיריבו הפוליטי גדעון סער. הערב יתקיים בהיעדרותו של השר ישראל כץ שיושב שבעה על אימו.

עתירה נאום בנימין נתניהו הליכוד קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד