י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
36 ימים לבחירות

גנץ VS נתניהו: "צוללים בסקרים וממציאים סיפורים"

על רקע הקמפיין של נתניהו המזהיר את המצביעים של גנץ ולפיד מפני גוש חוסם עם המפלגות הערביות - יו"ר מפלגת 'כחול לבן' במתקפה חריפה • "כל אלו שצוללים בסקרים, ומאיזושהי סיבה מתחילים להמציא כל מני סיפורים של 'אלו ילכו עם טיבי' ו'אלו ילכו עם כהנא' - הכל לא נכון"

גנץ VS נתניהו: "צוללים בסקרים וממציאים סיפורים"
בני גנץ וחבריו למפלגה צילום: שריה דיאמנט

יו"ר מפלגת 'כחול לבן' יוצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות דף המסרים של הליכוד שחולק אתמול לנציגים, לפיו כחול לבן תקים ממשלה בסיוע המפלגות הערביות; גנץ אומר כי כחול לבן דווקא תפעל לממשלת אחדות.

במהלך סיור שקיים היום (שני) יחד עם שותפיו למפלגה בצפון, אמר גנץ כי "כל אלו שצוללים בסקרים, ומאיזושהי סיבה מתחילים להמציא כל מני סיפורים של 'אלו ילכו עם טיבי' ו'אלו ילכו עם כהנא' - הכל לא נכון".

גנץ הוסיף והבהיר כי "אנחנו כאן לבנות ממשלת אחדות עם כל המפלגות. עם מפלגת הליכוד שתצטרף אלינו ועם כל אחד שהוא ציוני ושפוי שמוכן להצטרף אלינו".

כאמור, הדברים מגיעים לאחר שאתמול יצאו שרי הליכוד במתקפה על הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שחזרו על המסר שאמר ראש הממשלה מוקדם לכן, "אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא ישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אמר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה".

בליכוד מיהרו היום להגיב לדברים שאמר בני גנץ שליצדו עמדו הרמטכ"לים גבי אשכזני ומשה בוגי יעלון יחד עם יאיר לפיד.

מטעם המפלגה נמסר: "ללפיד וגנץ אין ממשלה בלי גוש חוסם של המפלגות הערביות. עופר שלח הודה שהם יקימו גוש חוסם עם המפלגות הערביות, מיכאל ביטון אמר שהם ישבו איתן בממשלה, וגנץ פסל ישיבה עם נתניהו. לכן זה חשבון פשוט: או ביבי או טיבי. על זה הבחירות".

בני גנץ יאיר לפיד בוגי יעלון ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד