י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"חבורת ליצנים"

הגר"ד זר מודאג: "כל המדינה תבכה, יעשו פה חורבן. הוא מטומטם"

החשש הכבד מהחיבור בין גנץ ללפיד הולך וגובר עם פרסום הסקרים על אפשרות שהשניים יובילו את המדינה בשנים הקרובות • הגאון הרב דניאל זר השמיע בפני תלמידיו מתקפה חריפה על השניים, כשלדבריו: "מי שמצביע לליצנים האלה מרים יד בתורת משה, שורף את התורה" | צפו בוידאו

הרב דניאל זר במסירת שיעור. (באדיבות המצלם)
הרב דניאל זר במסירת שיעור. (באדיבות המצלם)

הגאון הרב דניאל זר, ראש ישיבת 'אור דוד' ומגדולי מחזירי התשובה המזוהה עם תנועת ש"ס, יוצא במתקפה חריפה נגד מפלגת 'כחול לבן' העומדת בראשות בני גנץ ויאיר לפיד ומתריע בפני שומעי לקחו כי השניים יביאו לחורבן במדינת ישראל, כשלטענתו אין תחליף לראש הממשלה בנימין נתניהו.

"כולם רואים, גנץ ולפיד התחברו, הם רוצים להחליף את ביבי", פתח הרב את שיעורו, "רבותי להחליף את ביבי איתם יחד זה כמו להחליף יהלום עם זכוכיות, כל מנהיגי העולם כמעט אומרים שאין מנהיג מבריק כמו ביבי, הם לא יהיו מסוגלים ללכת לקונגרס באמריקה ולדבר נגד אובמה".

הרב הוסיף, "מה זה מנהיג?, "הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּׁב" - אדם שלא עושה חשבון לאף אחד, זה מנהיג", אמר הרב שציין כי לפיד וגנץ לא יהיו מסוגלים לעמוד מול מנהיגי העולם, להביא את האמת ולייצג את מדינת ישראל מול שונאי ישראל.

הרב זר התייחס לחיבור בין גנץ ללפיד ואמר כי "נמצאו הרבה סתירות בעמדות שלהם, עשו ראיונות עם המועמדים ומצאו דברים סותרים אז גזרו על כל המועמדים שתיקה, תענית דיבור, לא להתראיין בגלל שמגלים את הסתירות ביניהם".

"אז אתם בניכם בכלל לא מסודרים ואתם רוצים להרוס מדינה שלימה?", תהה הרב זר. "אני מעולם לא טעיתי, יש לי מבט אובייקטיבי על כל הדברים, אני לא מאה אחוז עם ביבי".

"היה בעבר ברק, אולמרט ועמדתי כאן בדרשות ואמרתי ובסוף ראיתם מה הסוף שלהם: במדינה תלו שלטים 'ברק אכזבה לאומית', אם המפלגה לש הליצנים האלה יעלו אז יארגנו שלטים 'אכזבה עולמית' לא 'לאומית'", תקף הרב זר בחריפות.

"תראו את גנץ המטומטם הזה, מה הוא אומר לביבי", הוסיף הרב זר ואמר בשיעורו, "כשאני שכבתי בבוץ עם חיילים אתה היית באמריקה למדת אנגלית... טיפש, ביבי לא שכב בבוץ? הוא היה בסיירת מטכ"ל. אתה יודע גנץ, שביבי שכב בבוץ אתה אכלת גלידה".

בדבריו של הרב זר, הוא הוסיף ותקף, "גנץ רצה שעם ישראל ידע שהוא שכב בבוץ, אבל הוא טיפש כי כל חייו הוא בבוץ", הרב פנה במסר ישיר לרמטכ"ל לשעבר ואמר, "גנץ אם אתה אדם אמיתי, תגיד לשידוך שלך (לפיד) שלא עשה בכלל צבא, אדם עיתונאי מסכם אומלל שרק טעויות יש לו, שר אוצר כושל הוא היה וכל יום הוא מחליף את הדעה שלו ואומר משהו אחר, אז תגיד ללפיד כי שכשאני שכבתי בבוץ אתה אכלת חומוס".

"אתה טוען שביבי לא מתאים לראשות הממשלה, ואתה רוצה לתת שנתיים וחצי ללפיד שלא מגיע לציפורן של ביבי, אתה רוצה להרוס את המדינה?... שר אוצר הוא לא יכול להיות - ברגע שאתם בוחרים בגנץ אתם מקבלים את לפיד", תקף.

הרב הוסיף ואמר, "עד היום אנחנו בוכים על גוש קטיף ולפני כמה שבועות הוא אמר שגוש קטיף היה מהלך טוב, והוא רוצה לעשות את זה במהדורה חוזרות בשומרון ויהודה. מטורף, עד היום סובלים מזה, אם לא היה גוש קטיף לא היו מקבלים טילים מעוטף עזה".

במהלך הדברים פנה הרב זר לקהל החילוני שישב בשיעורו ואמר, "תרשמו לפניכם, אם הם (גנץ ולפיד) עולים לשלטון כל המדינה תבכה, מבחינה כלכלית, חברתית ביטחונית הכל... יהיה חורבן עולם כאן".

הרב התייחס גם לראש הממשלה בנימין נתניהו כשאמר: "אנשים בוודאי שומעים את הדברים ואומרים כי בגלל שהחרדים עם ביבי ורוצים אותו, אז אני אומר שאני גם לא עם ביבי ב 100 אחוז, ביבי לפני שתי קדנציות זרק את החרדים והלך עם לפיד שעשה לנו צרות מפה ועד אמריקה".

'"אני גם לא בטוח שעכשיו ביבי יעלה ויהיה לו אפשרות והוא ישאיר את החרדים בחוץ", הבהיר הרב את דבריו, "אבל אני בא לומר אבל אין אחד בכל הכנסת והשלטון שמתאים לראשות הממשלה כמו ביבי".

"שיהיה ברור", סיים הרב זר את דבריו החריפים ואמר, "כי מי שמצביע לליצנים האלה הוא מרים יד בתורת משה, הוא שורף את התורה. הרי הם רוצים תחבורה ציבורית בשבת, הם ברית זוגיות ה' ירחם, מתווה הכותל כך שמי שנותן להם יד נותן יד בתורת משה".

בני גנץ הרב דניאל זר בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד