י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סתימת פיות

קרב סוער: הח"כ החרדי המיועד נזרק משידור

קרב סוער נרשם בשידור חי בין המגישה רינה מצליח לראש עיריית בית שמש לשעבר משה אבוטבול, בראיון לגלי צה"ל • בלהט הדברים נשלחו עקיצות הדדיות בין השניים והח"כ המיועד נזרק מהשידור | האזינו

קרב סוער: הח"כ החרדי המיועד נזרק משידור
משה אבוטבול צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש עיריית בית שמש לשעבר משה אבוטבול, שהוצב ברשימת ש"ס לכנסת ה-21, עלה היום לראיון שגרתי בתחנת הרדיו גלי-צה"ל ונשאל על ענייני התנועה וסביב הנושאים העומדים על הפרק, אך מהר מאוד הפך הראיון לסוער עד שנזרק מהשידור.

בתחילת הראיון אמר אבוטבול למראיינת "גם מקום 10 יכנס, אתם עוד תיראו אותי הרבה". המגישה רינה מצליח מיהרה לתקן ואמרה כי "זה מקום לא ריאלי. לדעתי אל תהיה רגוע".

בהמשך דנו בתוכנית בנושא העתירה שהגישה תנועת ש"ס נגד מפלגת העבודה בדבר הפעלת התחבורה בשבת, ובין הדברים אמרה המראיינת רינת מצליח כי "צריך קודם לדאוג שתנועת ש"ס תעבור את אחוז החסימה".

אבוטבול שלא נהנה לשמוע את הדברים תקף את מצליח ואמר "תדאגי למפלגה שאת תומכת בה שתעבור את אחוז החסימה". כשהדברים הפכו לאישיים, מצליח השיבה, "תספר לי איפה אני נמצאת. אני יכולה לספר שאני לא נמצאת במפלגה שמדירה נשים".

"איפה שאת נמצאת כולם יודעים וכדאי שאת תטשטשי את זה עם מחמאות גם לאחרים, אל תנסי להסתתר", מצליח מיהרה להגיב כשאמרה, "משה אבוטבול היה ראש העיר בבית שמש והפסיד בגלל שהיה ראש העיר כושל".

אבוטבול ניסה להשיב לדברים, אך בגל"צ מיהרו להורידו מהשידור.

משה אבוטבול רינה מצליח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד