י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האנטישמיות גואה

דם בגן השעשועים - לעג לחסידים בתהלוכה

בגינה ציבורית בלוס אנג'לס בה משחקים מידי יום ילדים חרדים רבים, נמצאו צלבי קרס ודם; המשטרה חוקרת • בבלגיה: תושבים צעדו בקרנבל שנצפו בו קריקטורות ודמויות של חסידים עם שטריימל, מתוך מטרה ללעוג להם

דם בגן השעשועים - לעג לחסידים בתהלוכה
תהלוכה בבלגיה הלועגת לחסידים צילום: באדיבות המצלם

משטרת לוס אנג'לס חוקרת פשע שנאה מפחיד במחוז פיירפקס, לאחר שצלבי קרס וכתמי דם נמצאו בגינה ציבורית בה משחקים באופן קבוע ילדים חרדים רבים.

הממצאים התגלו בסביבות השעה 6:40 אתמול (שני), בפארק פאן פסיפיק - Park Pan-Pacific, המשמש את ילדי הקהילה היהודית-חרדית מדי יום. יצוין כי בתוך הפארק ישנה גם אנדרטה רחבת ממדים לזכר השואה.

הזירה. באדיבות המצלם

צלבי הקרס וכתמי הדם נמצאו על קיר בטון בסמוך למגרש המשחקים, כשעקבות הדם מובילות אל עבר השרותים הציבוריים, גם שם נמצאו צלבי קרס. כמו כן, זוג נעליים אדומות נמצאו על הקיר בפארק, כך דווח האתר Yeshiva world news.

במשטרה המקומית אומרים כי לא נמצאו פצועים באזור, מה שמעלה את הסבירות כי הדבר נעשה בזדון בכדי להפחיד את הילדים הפוקדים את המקום.

על פי הדיווח, משטרת לוס אנג'לס פנתה לארגון החרדי 'מתעסקים' בבקשה לסייע לה בניקוי כתמי הדם. המתנדבים נענו והגיעו אל הזירה.

מתנדב של 'מתעסקים' בזירה. באדיבות המצלם

באירוע אנטישמי נוסף ולא פחות חמור שהתרחש באירופה, צעדו ביום ראשון בעיר אלסט הקטנה שבבלגיה - מאות מבקרים בקרנבל מפורסם, כשהיהודים נדהמו לגלות קריקטורות אנטישמיות מזעזעות של יהודים אורתודוכסים. בין המחזות, דמויות ענקיות של גברים חסידיים עם אף ארוך, יושבים על שקיות כסף ולצידם עכברוש.

גם תחפושות של ארגון קוּ קְלוּקְס קְלָאן האנטישמי נצפו בתהלוכה שמימן ארגון אונסק"ו, אותו גוף אשר קבע בשנה שעברה כי ליהודים אין שום זיקה לכותל המערבי.

באדיבות המצלם

גן שעשועים אנטישמיות לוס אנג'לס ארגון מתעסקים אונסק''ו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד