י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ויתר על התואר הנכסף

אחרי חצי שנה: הזוכה בסכום העתק הופיע

איפה הוא היה כל הזמן הזה, אין לדעת; אולם הלילה נסגר המעגל • כחצי שנה לאחר ההגרלה ההיסטורית בארה"ב שהעסיקה את תושבי העולם כולו, כולל אלה החרדים בישראל ובאירופה, שניסו את מזלם ורכשו כרטיסים הוא הופיע ולקח סכום נכבד, אם כי לא את כולו  

אחרי חצי שנה: הזוכה בסכום העתק הופיע
אילוסטרציה צילום: pixabay

בדרום קרוליינה שבארה"ב באה לקיצה תעלומת מיליארד וחצי הדולרים כשהזוכה הגדול בהגרלת הלוטו שהתקיימה לפני כחצי שנה התייצב כדי לקבל את הפרס הגדול ביותר בהיסטוריה האמריקנית.

האיש, שזהותו לא פורסמה החליט לקבל את הפרס בתשלום אחד של 878 מיליון דולר ולא בפריסה לאורך שנים.

נזכיר, בתאריך ט"ו חשוון תשע"ט התקיימה הגרלת הלוטו ההיסטורית בתולדות ארה"ב, שם רוכש אחד של כרטיס לוטו אחד שנקנה בדרום קרולינה, הצליח לנחש את המספרים ולזכות ב-1.6 מיליארד דולר, המספרים שעלו אז בגורל הם: 28,70,5,62,65 והכדור הנוסף - המספר הנוסף היה 5.

מיליוני אמריקאים רכשו כרטיסים בימים שקדמו להגרלה, גם החרדים בארה"ב, באירופה ובישראל השתתפו בחגיגה, בריכוזים החרדיים נראו אנשים קונים כמויות גדולות של כרטיסים.

בפני הזוכה שבושש מלהגיע עד אתמול, עמדו שתי אפשרויות. האחת, לקבל את הסכום בפרית תשלומים למשך כשלושים שנה. אולם ההיסטוריה מלמדת כי רוב הזוכים מעדיפים את אופציית "המזומנים", מה שיותיר בידו של הזוכה, "רק" קצת יותר ממחצית מהסכום, כמו הזוכה הנוכחי שוויתר על התואר "מיליארדר" והסתפק בענווה בתואר "מיליונר".

יצוין, מתוך סכום הזכייה, מנוכה מס הכנסה פדרלי - 25 אחוז, כשהסכום יכול להשתנות לפי המדינה בה נקנה הכרטיס, חלק מהמדינות הגדולות בארה"ב, כולל קליפורניה וטקסס, אינן לוקחות מסים גדולים על פרסי הלוטו, ולכן הזוכים באותן מקומות קצת יותר עשירים.

הגרלה בארצות הברית זוכה מיליארד שקל לוטו אמריקאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד