י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הלוחם שנפצע משחזר

"ברגע שזיהיתי את הרכב - מיד קפצתי" • צפו

סמ"ש א', לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע הדריסה בחטמ"ר אפרים משחזר: "ניסיתי להתחמק ובכל זאת הרכב הצליח לפגוע לי ברגל"

"ברגע שזיהיתי את הרכב - מיד קפצתי" • צפו
הלוחם סמ"ש א', בביתו צילום: דוברות המשטרה

סמ"ש א', לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע הדריסה בחטמ"ר אפרים, משחסר את הרגעים הדרמטיים: "ברגע שזיהיתי את הרכב קפצתי ימינה, ניסיתי להתחמק ממנו ובכל זאת הרכב הצליח לפגוע לי ברגל. פתחנו הכוחות בירי לעבר הרכב וניטרלנו את 2 המחבלים ואת השלישי שנפצע עצרו במקום".

"אני מאחל לקצין החלמה מהירה ושיקום על הרגליים כמה שיותר מהר. אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר לשגרה ולפעילויות" כך אמר הלוחם משמר הגבול של משטרת ישראל, סמ"ש א', שנפצע באורח קל בפיגוע הדריסה אתמול בלילה בכפר נעמה שבחטמ"ר אפרים".

כזכור, בפיגוע הדריסה נפצע קשה קצין צה"ל, מגדוד שמשון בחטיבת כפיר, ישראל מאיר יעקב אליצור, שנותח אתמול בבית החולים תל השומר, ומצבו מוגדר קשה אך יציב. חותנו, שוחח עם עיתונאים וביקש שיתפללו לרפואתו. "אנחנו עטופים בהרבה אהבה, עזרה והתעניינות, הרבה תפילות. אנחנו מבקשים להתפלל לרפואתו השלמה והמהירה של ישראל מאיר יעקב בן רות" אליצור, ביקש.

החותן הוסיף: "אנחנו מאמינים, מקווים ומצפים, גם על פי מה שנמסר לנו על פי הצוות הרפואי, שבעזרת השם הוא יחלים במהרה". לשאלה אך בתו, אשת הפצוע, קיבלה את הבשורה, אמר "זה מלחיץ".

מתחקור ראשוני של פיגוע הדריסה בכפר הפלסטיני נעמה בבנימין, עולה כי החיילים סיימו מבצע מעצרים בכפר, ועצרו את הרכב הצבאי בצד הדרך בעקבות תקלה. החיילים נאלצו לצאת מהרכב ואז הגיח רכב המחבלים שהתנגש בהם בעוצמה.

מפרטים נוספים שעלו בתחקיר הראשוני, עולה כי הרכב המחבלים השליכו מוקדם יותר הלילה בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. בחיפוש שנערך ברכב המחבלים, אותרו בקבוקי תבערה נוספים.
מיד לאחר פיגוע הדריסה, חיילי חטיבת כפיר ביצעו ירי לעבר הרכב הדורס, וכתוצאה מכך נהרגו שני המחבלים אמיר דראג' בן 20 תושב כפר חרבתא ויוסוף ענקאווי בן 20 מכפר בית סירא. מחבל נוסף נפצע באורח קל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בבית החולים תל השומר נרשם שיפור קל במצבו של הקצין, "מצבו ממשיך להיות קשה ויציב והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ" נמסר.

לוחם פיגוע דריסה משחזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד