י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'ביסיד' מקבוצת 'בסדנו השקעות' הביאה את בשורת אומת הסטרטאפ הישראלית לארה"ב

בכנס משקיעים שהתקיים ביום ראשון השבוע בניו יורק ונערך במשרדי ראיית החשבון המובילה בברוקלין "רוט ושות'" (Roth&Co), השתתפו עשרות משקיעים אמריקניים מהקהילות היהודיות בעיר לקבל סקירה על מגוון אפיקי השקעה בסטרטאפים שיש ל'ביסיד' מקבוצת 'בסדנו השקעות' להציע

'ביסיד' מקבוצת 'בסדנו השקעות' הביאה את בשורת אומת הסטרטאפ הישראלית לארה"ב
כנס משקיעים ניו יורק צילום: יח"צ

במהלך הכנס הוצגה בפני המשקיעים סקירה רחבה על שיעורה הגבוה של ישראל כמדינה הממציאה את מספר הפטנטים הגדול בעולם, וכן את העובדה כי זו המדינה השנייה לאחר ארה"ב עם כמות החברות הנסחרות בנאסד"ק (הבורסה המרכזית למניות של חברות היי-טק). לא לחינם כינויה של ישראל בעולם היא "אומת הסטרטאפ".

המועצה האמריקאית ליחסים זרים תיארה בשנת 2009 את "מדינת הסטרטאפ" בשאלה הבאה: "כיצד ישראל - מדינה בת 7.1 מיליון נפש, רק בת 60 שנים, מוקפת באויבים, נמצאת בלחימה מתמדת מאז הקמתה, נטולת משאבי טבע -  מייצרת יותר חברות סטארט-אפ מאומות גדולות, שקטות ויציבות יותר דוגמת יפן, סין, הודו, קוריאה, קנדה והממלכה המאוחדת?".

ה'אקונומיסט' כתב כי בישראל יש יותר חברות סטארט אפ וקרנות הון סיכון לאדם מאשר בכל מדינה אחרת בעולם. הצלחתה של ישראל בקטגוריית ההיי טק בשני העשורים האחרונים מושכת את תשומת לבם של אנשי עסקים וגופי תקשורת. רק לאחרונה התפרסמה ישראל כמדינה הרביעית בעולם לאחר המעצמות ארה"ב, רוסיה וסין, וזאת עם שיגור החללית 'בראשית' לחלל - העושה ברגעים אלו את דרכה לירח.

'ביסיד' שהוקמה לפני כשנתיים, הינה החלוצה בהבאת הבשורה ההיי-טקיסטית של ישראל לארה"ב. היא משמשת כזרוע הביצועית של קבוצת 'בסדנו השקעות' הישראלית בראשותו של ר' אליעזר גרוס, כשלצדו אנשי עסקים ישראליים ואנשי מקצוע בעלי אוריינטציה אמריקאית, בעלי ניסיון רב שנים במסחר בשוק האירופאי והאמריקאי. 'ביסיד' פעילה בגיוס כספים ממשקיעים לפרויקטים בתחום הנדל"ן בישראל ובחו"ל, ולמיזמי סטרטאפ שונים ומגוונים. עד כה השקיעה הקבוצה בכ-40 חברות מכל התחומים, כשהיא מציעה מודלים של השקעה ישירה לצד מודלים משולבים.

'ביסיד' מזהה את מיצובה של ישראל בעולם  בחדשנות, ביזמות ובפיתוח סטרטאפים, ויוזמת אירועים משותפים עם גופים מובילים בכלכלה האמריקאית, כשהאחרון שבהם היה לפני מספר חודשים עם NIBA (האגודה הלאומית לבנקאות והשקעות) וזכה להצלחה עצומה.

במהלך הכנס המדובר גויסו השקעות ממשקיעים קיימים וחדשים, ולהצלחתו הצטרף כנס נוסף שהתקיים בשבוע שעבר במשרדי 'ביסיד' במנהטן בניו יורק, שההרשמה אליו נסגרה תוך יומיים מאז ההכרזה על קיומו.

בסדנו ארה"ב ישראלים סטרט אפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד