י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

ב'דגל' מתמהמהים, הקמפיין החרדי נמרח

בעוד המפלגות השונות מובילות מזה תקופה ארוכה קמפיינים לוהטים לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת, המפלגה החרדית-אשכנזית מתמהמהת בנושא | הסיבה: בדגל התורה טרם הוחלט על סלוגן

ב'דגל' מתמהמהים, הקמפיין החרדי נמרח
חבר הכנסת משה גפני צילום: אהרן קרון, פלאש 90

מועד הבחירות לכנסת מתקרב ונראה כי המפלגה היחידה שטרם החלה בקמפיין היא  'יהדות התורה', שעבורה ניצב אתגר בעקבות הבחירות המוניציפליות שפילגו את הציבור וגם מחשש שהליכוד יגרוף קולות חרדים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ביהדות התורה מבקשים לערוך את הקמפיין בסלוגן אחיד אך תחת שני גופי פרסום, ושני קמפיינרים.

בדגל התורה טרם הוחלט על הסלוגן המועדף, אך אמש נועדו חברי צוות ההסברה עם הקמפיינר של אגודת ישראל איסר בריסק, שהציע להם כמה סלוגנים שונים, בהם כזה שהשתמשו בו בעבר ראשי הממשלה אהוד ברק ואהוד אולמרט.

כאמור, העניין הזה הוא שמעכב את היציאה לקמפיין, כאשר קיימת דרישה מדגל התורה לקבל החלטה על הסלוגן עוד הערב, כך שאנשי צוות ההסברה בה חברים בין היתר שבתאי מרקוביץ, שלומי פולק ועוד צפויים לקבל החלטה עוד הערב.

בתוך כך, בדגל התורה החלו היום (שלישי) להפעיל את קמפיין הבחירות שלהם אותו יובילו אנשי היח"צ ישראל מאיר ויוני איזשטיין. באגודת ישראל שכרו את שרותיו של איסר בריסק ומשרדו 'בולטון פוטנציאל' ומנגד, בדגל התורה שכרו גם משרד דיגיטל עבור סרטוני וידיאו, בידי 'בורדו' של איציק גרין.

דגל התורה קמפיין הבחירות סלוגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד