י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בָּרוּךְ מַתִּיר אֲסוּרִים

האסיר החסידי הראשון משתחרר אחרי עשור

האסיר החסידי משולם יעקובוביץ צפוי לצאת מחר משיעבוד לגאולה, לאחר שריצה מעל עשור בכלא בגין עבירות צווארון לבן | הוא ישתחרר 21 חודשים לפני הזמן שנקצב לו

האסיר החסידי הראשון משתחרר אחרי עשור
אילוסטרציה צילום: unsplash

חוק חדש שעבר בסנאט האמריקני לפני מספר חודשים, הביא לאנחת רווחה מסוימת בקהילות החרדיות בניו יורק. מדובר בחוק שדווח אודותיו ב'בחדרי חרדים', שעניינו הקלה בעונשם של אסירי צווארון לבן, כאשר מאות אסירים הכלואים בארה"ב בגין עבירות שעניינם הלבנת הון ו/או העלמת מס, יזכו לחנינה אם החוק יעבור, כולל החרדים שבהם.

מחר בערב ערב ראש חודש אדר ב', "ליהודים היתה אורה ושמחה", ישתחרר האסיר החסידי משולם יעקובוביץ לאחר שריצה מעל עשור בכלא בגין עבירות צווארון לבן, הוא ישתחרר 21 חודשים לפני הזמן שנקצב לו. יעקובוביץ בן 60 אב לעשרה ילדים יהיה הראשון להנות מהחוק אותו הביא לאחר עמל רב של השתדלות ועסקנות בלתי נלאית ר' משה מורגרטן חסיד סקווירא.

מורגרטן סיפר ל'בחדרי חרדים' על המאבק הקשה והבלתי מתפשר של איש אחד, שרתם לשם כך את האדמו"ר מסקווירא והשאר היסטוריה. למעלה מעשור הוא עמל על החוק שעבר בניגוד לכל הסיכויים.

מורגרטן סיפר היום ל'בחדרי חרדים' כי הוא ביקר אתמול אצל האסיר המשתחרר, "הייתי אצלו, מצבו טוב, בדקנו שהכל בסדר והוא אכן משתחרר מחר בערב, אנחנו נרגשים מאד ומחכים לראות עוד אסירים שישתחררו".

צווארון לבן מתיר אסורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד