י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אצבע המעצרים קלה על ההדק

העצור בחשד לרצח כדורי: "מודה לאלוקים"

עם שחרורו לביתו, אמר קרוב המשפחה של הזוג כדורי שהוגדר 'החשוד המרכזי' ברצח, כי הוא מודה לבורא עולם ורוצה לראות את הילדים שלו | עורכי דינו מסרו: "עוול חמור ובלתי נסלח נגרם למשפחה"

העצור בחשד לרצח כדורי: "מודה לאלוקים"
החשוד ברצח בני הזוג כדורי משתחרר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לפני מספר שעות, מי שנעצר בחשד לרצח הכפול של בני הזוג יהודי ותמר כדורי ז"ל, שוחרר בהסכמת המשטרה לביתו, לאחר שהחשדות הכבדות כלפיו, לכאורה, הלכו ונחלשו.

"אני מודה לאלוקים. רוצה לראות את הילדים שלי", הוא אמר עם יציאתו מבית המשפט. החשוד, קרוב משפחה של הנרצחים, שהה במעצר במשך 16 ימים, כאשר מעצרו הוארך פעמיים על ידי בית משפט השלום וערר בעניינו נדחה על ידי בית משפט המחוזי בעיר.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' מאז מעצרו, העילה למעצרו של החשוד, שאף הוגדר "החשוד המרכזי", הייתה בעיקר הבדלי גרסאות בהודעות שמסר לחוקרי ימ"ר ירושלים, מה שהביא למעצרו ולחשד כי הוא מעורב ברצח ובחשד לשיבוש הליכי חקירה - אך לא הייתה ראייה ממשית למעורבותו.

"מהרגע הראשון התרענו בפני היחידה החוקרת ולבית המשפט על העובדה שאין לו שום קשר במעורבות ברצח המזעזע הזה", אמרו פרקליטיו עורכי הדין גיא מימון ושלומי לוי. "הגענו לרגע שבו המשטרה למעשה מסכימה ומחליטה על שחרורו מתחנת המשטרה" אמרו, "כאשר אנו באים ואומרים לכם באופן ברור, שכולם יידעו - המעצר היה מיותר לטעמנו. החקירה החלה ממקום שלדעתנו קו החקירה פגום, לקוי, עוול חמור ובלתי נסלח נגרם למשפחה".

מתחבק עם קרוב משפחה לאחר שחרורו. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

עורכי הדין הוסיפו "אנחנו באמת חוזרים ואומרים מה שאמרנו מלכתחילה - היום זה רגע שחרור, אין בנו לא שמחה ולא עצב, משום שאצבע המעצרים קלה על ההדק, זה צריך להטריד ולהדיר שינה כל אזרח במדינת ישראל". לדבריהם, "המשטרה לא הסבירה את סיבת המעצר באופן שהיה ברור לנו שיש צורך במעצר וגם לא את השחרור".

ביום בו נעצר, לפני שבועיים ויום, נעצרה אף אשתו בחשד לשיבוש הליכי חקירה, ומעצרה הוארך בשישה ימים שבסיומם היא שוחררה בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית. עם הבאתו בפעם השנייה לדיון הארכת מעצר, אחיו שהגיע לדיון, עוכב על ידי השוטרים ועוכב לחקירה במשך מספר שעות במשרדי הימ"ר הסמוכים, ושוחרר.

בנוסף לחשודים קרובי המשפחה, שכולם שוחררו, נעצר פועל ניקיון זמן קצר לאחר הרצח הכפול, מעצרו הוארך מספר פעמים, אך לאחר כשלושה שבועות אף הוא שוחרר בתנאים מגבילים. בשלב זה, החקירה נמצאת במבוי סתום, כאשר לא ברור האם יש למשטרה קצה חוט משמעותי על מנת לפענח את הרצח המזעזע הזה.

יהודה ותמר כדורי ז"ל ארמון הנציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד