י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הדרך אל אחוז החסימה

'יחד' מציגה: קמפיין 'מצ'ינג' לגיוס מצביעים

עקב החשש של מצביעים פוטנציאלים לתמוך במפלגת 'יחד' מחשש שלא תחצה את רף אחוז החסימה | מפלגתו של אלי ישי משיקה לראשונה קמפיין מצ'ינג שתכליתו היא גיוס מצביעים לתנועה 

'יחד' מציגה: קמפיין 'מצ'ינג' לגיוס מצביעים
אלי ישי צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בתנועת 'יחד' אומרים כי סקרי עומק מנבאים להם ארבעה וחמשה מנדטים לפחות, באם ציבור התומכים הפוטנציאלים יהיו בטוחים שאלי ישי עובר את אחוז החסימה ולצורך כך משיקים במפלגה קמפיין מצ'ינג - מצביעים, שנמצא ברשת כבר שבוע, ומגיע לאלפי תומכים.

תנועת 'יחד' מתאוששת מהניסיונות הכושלים לאחדות או חיבור עם מפלגה אחרת ויוצאת בכל הכוח לריצה עצמאית לעבר הכנסת הבאה.

למרות שהגשה הרשימה נעשתה ברגע האחרון, תנועת 'יחד' מציגה רשימה מכובדת באמתחתה, הכוללת את יו"ר ארגון הנכים 'אהבה' אבנר עורקבי ממובילי מחאת הנכים, את יוני יוסף נכדו של מרן הרב עובדיה, את עו"ד יחזקאל רוזנבלום נציג החרדים העובדים, את הרב ניר אריאל ת"ח בעל כושר לרב עיר, ומבעלי חברת הסטארטאפ 'גלילאו' וגם את קובי ברמר מי שהוביל את מחאת השבת, יו"ר התאחדות המרכולים.

נקודת הפתיחה של תנועת 'יחד' היא אמנם נמוכה, בעיקר בגלל שברקע תמיד מרחפת מעליה חרב אחוז החסימה. לפי מטה 'יחד' אנשי המקצוע טוענים כי לו היה ברור ש'יחד' עוברת את אחוז החסימה, היא היתה צפויה לזנק בסקרים אל מעבר לאחוז החסימה. אלא שמכשול זה מונע מרבים להביע תמיכה במפלגה.

בשבוע האחרון תנועת 'יחד' השיקה מהלך חדשני שיכול אולי לפתור את חשש המצביעים מ'אחוז החסימה'.

מדובר בקמפיין רשת 'מצ'ינג' שפופולרי מאוד לאחרונה בתחום איסוף התרומות עבור המוסדות, כשהפעם היעד הוא לא כסף אלא קולות של תומכים. בהרשמה פשוטה באתר, מתבקשים אנשים המביעים תמיכה במפלגה להירשם באתר עם שמם ופרטיהם המזהים, כאשר ניתן לציין כי התמיכה היא רק במידה ואכן 'יחד' תגיע אל היעד הקולות המתבקש בכדי להיכנס לכנסת.

מתנועת יחד נמסר: "תנועת 'יחד' מביטה בסיפוק רב על ההתקדמות, נכון לרגע זה קרוב לתשעים אלף איש כבר נרשמו למיזם. כאשר מדובר בהרשמה אינטרנטית וטלפונית לתוך מאגר אחד חכם, הבודק את תקינותו של הנרשם ומונע כפילויות. זהו הישג אדיר ומלמד על האמון הגדול של הציבור בתנועת 'יחד' לאורו של מרן ראש הישיבה שליט"א. אם זה יימשך כך בע"ה אנחנו בדרך הנכונה".

ביחס למאבק של תנועת ש"ס במפלגתם אומרים ב'יחד': "כוחות אדירים פעלו ועדין פועלים בכדי להשתיק את קולו של הגר"מ מאזוז, זה החל בהטלת ווטו על הורדת אחוז החסימה, מה שמסכן היום את ציבור שומרי התורה ואת גוש הימין כולו, לאחר מכן בווטו על ריצה יחד עם מפלגות אחרות צעד שהיה מוסיף ללא ספק עוד כוח לימין ולשומרי המצוות, והסתיים בווטו על אחדות בתוך הציבור הספרדי".

 

אלי ישי מפלגת יחד ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד