י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מפלה לרשעים

נטורי קרתא הגיעו לתמוך באנטישמית - היא לא יצאה לפגוש אותם

מעוררי הפרובוקציות - קבוצת חרדים קיצוניים, הגיעו ללשכתה של חברת הקונגרס האמריקני, הידועה בשנאתה העזה לישראל, בכדי לתמוך בה על מאבקה במדינה הציונות, בלוויית איש שמאל קיצוני, אולם היא לא יצאה אליהם | "אנחנו כאן כדי להודות לה ולאחל לה את הטוב ביותר"

נטורי קרתא הגיעו לתמוך באנטישמית - היא לא יצאה לפגוש אותם
קבוצת נטורי קרתא בקונגרס צילום: מתוך טוויטר

קבוצת קיצוני 'נטורי קרתא' שביקרו באיראן בעבר, התחבקו והתנשקו עם נשיא איראן לשעבר מחמוד אחמדינג'אד, שקרא להשמדת ישראל, הגיעו אתמול (רביעי) לתמוך בחברת הקונגרס האמריקני אילהאן עומאר, מוסלמית ממוצא סומלי שמרבה לתקוף את ישראל והסתבכה בעבר בגלל אמירות אנטישמיות, אך מסיבה לא ידועה, היא לא הסכימה לפגוש אותם.

קבוצת הקיצוניים הגיעה יחד עם מיקו פלד, בנו של האלוף מתי פלד ז"ל, ללשכת חברת הקונגרס כדי לתמוך בה על אמירותיה נגד ישראל ונגד היהודים, אך היא לא יצאה לראות אותם ולא קיבלה אותם בלשכתה, כך דווח באתר Yeshiva world news.

פלד בסלפי עם קבוצת אנשי נטורי קרתא. (מתוך הטוויטר שלו)

מיקו פלד, הינו פעיל קיצוני אנטי-ישראלי המתגורר בארצות הברית, הוא תומך בחרם על ישראל וקורא לביטולה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, כיום מסתובב פלד ברחבי העולם ומשמיץ את ישראל עם שקרים וסיפורי זוועה שכביכול ישראל מבצעת בפלסטינים.

בעבר הופיע פלד, בפני צוערי משמרות המהפכה האיראניות, ונאם בפניהם על "המדינה הציונית", כך הוא תיאר בבלוג אינטרנטי, בו הוא תיאר את "החוויה".

ישראל דוד וייס מ'נטורי קרתא' אמר לכלי התקשורת שהתלוו אליהם, "אנחנו כאן כדי להודות לחברת הקונגרס ולאחל לה את הטוב ביותר. אנחנו נרגשים לראות מוסלמית בקונגרס".

אך מסתבר שעל אף החנופה של היהודים הללו, חברת הקונגרס לא רצתה לפגוש אותם.

נטורי קרתא חברת קונגרס אנטישמית מיקו פלד אילהאן עומאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד