י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
זירה קטלנית

התקרה נפלה: גבר ואישה נמצאו חבולים בחנות

גבר נמצא ללא רוח חיים ולצידו אישה שנפצעה באורח בינוני עד קשה בתוך חנות ברח' החלוץ בחיפה - לאחר שככל הנראה נפלה עליהם תקרת החנות • מתנדבי חרדים הגיעו ראשונים לזירה, ניסו להחיות את הגבר, אך לשווא, אולם הצליחו לייצב את מצבה של האישה • המשטרה ממשיכה לחקור

התקרה נפלה: גבר ואישה נמצאו חבולים בחנות
הזירה בחיפה אמש צילום: ג׳סאן סוסאן, דוברות מד"א

אמש (רביעי) דיווח אזרח דיווח למשטרה בשעת הערב מאוחרת, כי הבחין דרך חלון הראווה של חנות ברחוב החלוץ בחיפה, בגבר ואישה שעל פי החשד חבולים ונמצאים ללא הכרה.

צוותי איחוד הצלה ומד"א הגיעו למקום יחד עם שוטרים, הגבר בן 67 אותר עם סימני אלימות וללא רוח חיים, ואילו הגברת כבת 60 הייתה פצועה, טופלה ופונתה לבית החולים רמב"ם בעיר, עם חבלות בראש ובגפיים, כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה.

כוחות משטרה פתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים על ידי חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי. מניתוח הזירה ואיסוף הממצאים עד כה עולה כי ככל הנראה אין חשד לפלילים .

יצוין כי החנות היתה נעולה מבפנים, כך שהחשד בדבר גורם שלישי שפגע בהם הוסר כבר בתחילה ומלאכת ניתוח הזירה המשיכה אל תוך הלילה, לרבות חקירת ההרס הרב שהיה במקום, עד לקבלת הממצאים, כי ככה"נ חלקים מהתקרה של החנות קרסו וכתוצאה מכך נגרמו הפגיעות בראשו של המנוח וחתכים על גופה של האישה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חקירת האירוע בשלב זה עדיין נמשכת, עד למיצוי כלל הממצאים הנדרשים.

אברימי לינשה חובש ב'איחוד הצלה' סיפר: "עוברי אורח שברו את חלון הכניסה לאחר שזיהו כי גבר ואישה שנעולים בפנים מדממים וחבולים וזקוקים לסיוע רפואי. יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו החייאה על הגבר שנפצע אנושות, אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו. כמו כן הענקנו סיוע רפואי ראשוני לגברת שנפצעה בינוני עד קשה".

פראמדיק מד"א עופר ויניק תיאר את אשר ראו עיניו בהגיעו למקום: "כשהגענו למקום ראינו גבר ואישה שוכבים בתוך החנות. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאישה הייתה בהכרה מעורפלת. ערכנו בדיקות רפואיות ראשונית, הגבר היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. האישה שסבלה מחבלת ראש טופלה בשטח ופונתה במצב בינוני לבי"ח."

חיפה ללא רוח חיים חקירת משטרה חנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד