י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות הפרסום ב'בחדרי'

רביבו מסתייג: "אסור שתהיה כפייה חילונית"

בעקבות הפרסום ב'בחדרי': ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מסתייג מהתמיכה שהביע ברון קוּבי - "אסור שתהיה כפייה חילונית - זו התרסה"

רביבו מסתייג: "אסור שתהיה כפייה חילונית"
יאיר רביבו, ראש עיריית לוד צילום: תמר מצפי

לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם תיעוד של ראש עיריית לוד יאיר רביבו בו הוא מביעה תמיכה בראש עיריית טבריה רון קוּבי, כעת מבהיר רביבו כי הוא מסתייג מהתנהגותו של קובי.

בישיבת מועצת העיר השבוע התייחס רביבו לסוגיית חילולי השבת ואמר כי "עיריית לוד, כעיר מעורבת - יהודים וערבים, דתיים וחילונים - מתנהלת בצורה טובה בנושא השבת".

לדבריו: "אנחנו עושים את זה בצורה טובה ועובדה שבקדנציה שלנו קדושת השבת עלתה מדרגה. יש פחות חילולי שבת המוניים ופחות עסקים שפתוחים בשבת".

בנוגע לקובי, אמר רביבו: "הייתה סוגיה שהצטלמתי ליד ראש עיריית טבריה, שממנו למדנו מושג חדש כפייה חילונית: אני אכפה עליך את החילול שבת, אני אעשה את זה בפומבי. אני חושב שזו דרך לא ראויה. חבל שגורמים פה הוציאו את זה לתקשורת, כי זה מתפרש לא נכון".

"אני הבהרתי את הנקודה הזו, אני גם הערתי לראש עיריית טבריה. באתי אליו בצד של חיבוק. אמרתי לו 'שמור על השבת והשבת תשמור עליך'. אל תעשה בהתרסה...".

"ומה שנעשה היום בטבריה הוא התרסה כלפי הציבור הדתי. יש פגיעה ברגשות הדתיים שמה. אתה לא צריך להתריס בהם. כראש עיר אסור לנו להתריס נגד שום דבר"ת", הבהיר.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם תיעוד של ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, בו הוא מצטרף לדרישתו של קובי להחליף שר פנים לשר מהליכוד ואומר, "בסוף טבריה תעלה על דרך המלך, אני מקווה מאוד ששר הפנים הבא יהיה מהליכוד ולא מש"ס, זאת התקווה שלנו. שר הפנים חייב להיות מהליכוד, אמרתי את זה לשרים, זה תפקיד חשוב כמו משרד החינוך". 

את הדברים אמר יאיר רביבו, ראש עיריית לוד בכינוס 'מוני אקספו' של השלטון המקומי שהתקיים בשבוע בגני התערוכה כאשר קובי מצידו, הודה לרביבו על התמיכה בו ואמר, "אם ביבי רוצה לנצח עם 35 - 40 מנדטים הוא צריך להכריז שתפקיד שר הפנים וכן התיקים החושבים יישארו בליכוד, שר הפנים הוא ראש הממשלה של התושבים כי הוא מחליט ומשפיע על חיי היום יום של התושבים".

יאיר רביבו לוד טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד