י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חזית משותפת

גנץ ונתניהו במלחמה: גל"צ - צפון קוריאה

המועמדים המובילים לראשות הממשלה יוצאים למאבק חריף נגד תחנת הרדיו הצבאית, כל אחד מסיבותיו שלו | נתניהו וגנץ מאשימים את גלי צה"ל בשידורים שדומים לאלו הנעשים בצפון קוריאה

גנץ ונתניהו במלחמה: גל"צ - צפון קוריאה
גנץ ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפועל הם מתמודדים לראשות הממשלה זה מול זה, אך מסתבר שהללו מצאו חזית משותפת ויוצאים בהפרש של כמה שעות במתקפה על תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל בטענה כי מדובר בשידור כמו בצפון קוראיה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (חמישי) את הרדיו הצבאי וכתב כי "בגלי צה"ל יש שדרן אחד שלא מוכן ליישר קו עם השמאל והברנז'ה. הוא מפריע לשידורי התעמולה היומיים של רינו צרור, רזי ברקאי ואחרים בעד מפלגת השמאל של לפיד גנץ, אז הם מפעילים לחץ אדיר כדי לסלק אותו מהתחנה".

"זה לא יקרה", הבהיר נתניהו, "יש גבול למשטרת המחשבות ולסתימת הפיות של השמאל. אנחנו לא בצפון קוריאה. אם לא יהיה ביטוי גם לימין - אין לגל"צ זכות קיום".‏

כאמור, המתקפה הגיעה לאחר שב'כחול לבן' תקפו אף הם את התחנה הצבאית ומסרו "כל ערב צפון קוריאה. כל ערב אותה תגובה", לדבריהם, "אין לכחול לבן עניין לענות לדברי ברדוגו או לעלות לשידור בתוכניתו כפי שאיננו עולים לשידור בתוכניות בצפון קוריאה".

ב'כחול לבן' האשימו את הפרשן הפוליטי של התחנה: "ברדוגו, נציג מטה נתניהו בגל"צ מנצל את זמן האוויר הציבורי בכדי לשרת את אדונו".

בתגובה לדברי נתניהו על שדרן גל"צ יעקב ברדוגו, אמר המועמד מטעם כחול לבן אבי ניסנקורן: "יש שדרנים ימניים מעולים בגלצ, ויש שדרנים שמאלניים מעולים בגלצ. רק צריך להיזהר לא להפוך את גלצ למכשיר תעמולה חד צדדי".

בני גנץ בנימין נתניהו צפון קוריאה גלי צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד