י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לקראת פורים

הרבנים והמפקדים דנו ביחד על סכנת הנפצים

מפקדי משטרת ישראל מבני ברק יחד עם ארגוני החירום וההצלה עלו לבתי גדולי ישראל בעיר לקראת חג הפורים ודנו עמם בין היתר על סכנת הנפצים

הרבנים והמפקדים דנו ביחד על סכנת הנפצים
מפקדי המשטרה עם רבני ארגוני החירום צילום: המצלם

כחלק מההיערכות של משטרת ישראל בשיתוף ארגוני החירום בבני ברק, לקראת חג הפורים ופסח הממשמש ובא, נערכה פגישה של הגורמים הבכירים במשטרה עם רבני ארגוני החירום בעיר.

אחד המרכיבים הייחודיים בעיר התורה, שיתוף הפעולה המלא בין אנשי החוק לאנשי ההלכה, דבר שהוכיח את עצמו אינספור מקרים. בעקבות כך, לקראת החגים נערכה פגישה דומה נוספת, בבתי הרבנים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עיקר השיחות עם הרבנים, עסקו בימי הפורים, על סכנת הנפצים. הרבנים אמרו לאנשי המשטרה כי יש לאכוף את הנושא בכל מחיר.

אנשי המשטרה שעלו לבתי הרבנים הם קצין אגף המבצעים של משטרת מרחב דן, סגן ניצב הוד לוי, מפקד בסיס זק"א ואיתור נעדרים קובי פרטיג, זאב שוורץ מש"ק קהילתי בפרדס כץ ושי בן משה מש"ק קהילתי בני אליהם התלווה הרב נפתלי הלפרין, רכז ההלכה באיחוד הצלה.

הם ביקרו בבתי הרבנים רבי יצחק זילברשטיין חבר מועצת גדולי התורה; רבי יהודה סילמן, חבר ועדת הרבנים של איחוד הצלה; רבי סיני הלברשטאם, רב איחוד הצלה בני ברק; רבי שמואל אליעזר שטרן, רב הצלה גוש דן.

נפצים מסוכנים משטרה הצלה ארגוני הצלה קובי פרטיג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד