י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מילות פרידה מהמשפיע

מותו הטראגי של שמואל ז"ל: "אנחנו מרוסקים"

"כמה כואב כשעלם רך וצעיר, פרח בשיא פריחתו, נקטף בפתאומיות כזו; שמואל אייזיק היקר והאהוב, אנחנו לא שוכחים ממך. אתה עמוק בליבנו חזק" • המשפיע ר' מענדל ראטה בטור כואב בעקבות מותו הטראגי של שמואל מגן ז"ל שנהרג בתאונת האופנוע

מותו הטראגי של שמואל ז"ל: "אנחנו מרוסקים"
שמואל מגן ז"ל, רוכב האופנוע שנהרג אמש צילום: באדיבות ברסלב ניוז

מענדל, אני מישיבת ׳מתחברים׳. נהרג לנו חבר יקר הלילה בתאונת דרכים. קראו לו שמואל אייזיק מגן, והוא היה בדיוק כמו השם שלו מגן, מגן ועוזר ותמיד שם בשביל הזולת. הוא היה החבר הכי גבר שלי. אם יש בן אדם טוב בעולם, אז זה היה הבחור הזה.

מענדל, פעם קודמת שנפטר לנו חבר יקר שמחהל׳ע מיינהרט חיברת עליו שיר שמושר אצלנו עד היום וזה נתן לנו את הכח להמשיך, אז רצינו לבקש ממך גם הפעם תעזור לנו להמשיך לצעוד הלאה ולעבור את המשבר אנחנו מרוסקים..

אני עם דמעות בעיניים. ילדים צדיקים מבקשים לי חיזוק, על חבר שנפטר. מי אני שאנחם את ליבכם השבור, חברים יקרים ואהובים. כואב לי ועצוב לי.

איזה ילד נשמה הוא נראה, החבר שלכם. כמה זה כואב לאבד חבר בצורה כזו. כמה כואב כשעלם רך וצעיר, פרח בשיא פריחתו, נקטף בפתאומיות כזו.

אבל חברים אהובים, בואו ונזכור את האמת. העולם הזה הוא עולם חולף. זה לא העולם האמיתי. כולנו באנו פה מהיכלות גבוהים ועתיקים, היכלות של אור וקדושה, ירדנו פה בשביל לתקן.

אחד מסיים את זה מהר יותר, ואחד מסיים את זה מאוחר יותר. אבל כל הסיפור הזה של המוות, הוא אשליה חברים. זה רק בעולם הדמיון שלנו. זה לא באמת. שמואל אייזיק רק עבר מעולם אחד לעולם אחר. כולנו נהיה שם יום אחד.

כרגע הוא עומד לפני בית הדין של מעלה. מחכה שיובילו אותו למקום של מנוחה ואור, ושלא יעבור עוד תיקונים שם. בואו ונעזור לו ביחד. הוא מחכה ללימוד המשניות שלנו. זו הטובה האמיתית שאנחנו יכולים לגמול לחבר שסיים את המסע פה.

שמואל אייזיק היקר. אתה תמיד היית בשבילינו. הפעם אנחנו נהיה פה בשבילך. שום מלאך לא יכול לעזור לך מה שאנחנו פה יכולים לעשות לעילוי נשמתך. הפעם, כולנו פה נהיה בשבילך.

שמואל אייזיק היקר והאהוב, אנחנו לא שוכחים ממך. אתה עמוק בליבנו חזק.

תאונת אופנוע ישיבה טרגדיה מענדל ראטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד