י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרור הבלונים

המפלגות החרדיות - היחידות שאינן נוקטות עמדה באשר להסלמה

בעוד תושבי עוטף עזה נאלצים לסבול מטרור מתמשך שבא לידי ביטוי בשיגור טילים ובלוני נפץ משטח רצועת עזה, וברקע הבחירות המתקרבות לכנסת ה-21, המפלגות השונות מציגות משנה מדינית סדורה באופן הטיפול הרצוי | רק המפלגות החרדיות מסתירות את עמדתן בנושא

המפלגות החרדיות - היחידות שאינן נוקטות עמדה באשר להסלמה
נתניהו דרעי ליצמן צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בצל ההתחממות בגבול הדרום, ולאחר שנרשמו מספר שיגורי רקטות בסוף השבוע מעזה לישראל, ולאור העובדה שבשנה האחרונה גבול ישראל - עזה התחמם שוב ושוב, זוהי עמדת המפלגות החרדיות בנושא הביטחוני.

על פי בדיקה שערכו הבוקר בתוכנית 'נכון להבוקר', לכלל המפלגות יש עמדה ברורה בנושא המדיני, מלבד המפלגות החרדיות שסירבו לחשוף עמדה ברורה.

בש"ס מסרו כי "יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הינו חבר בקבינט הביטחוני וכיהן כחבר הקבינט הביטחוני גם בממשלות בעבר. את דעתו בענייני ביטחון הוא משמיע רק במסגרת ישיבות הקבינט ולאחר ששמע את גורמי צה"ל, השב"כ ושאר גורמי הביטחון".

ביהדות התורה התחמקו אף הם מלהציג עמדה ברורה בנושא שמעסיק נתח גדול מהציבור החרדי ואמרו כי "יהדות התורה, באופן מסורתי, אינה נוקטת עמדה בסוגיית חוץ וביטחון. סומכים על מערכת הביטחון וראש הממשלה. כשיש נושא להצבעה בכנסת ובממשלה אנו מקבלים הוראות מרבנים ולפי זה פועלים".

יהדות התורה ש"ס רצועת עזה עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד