י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מפלגת בלאג"ן

זה לא עובד: חיכוכים בין אנשי גנץ ללפיד

כפי שרבים התקשו להבין כיצד תתנהל מפלגה, בראשה עומדים ארבעה אישים דעתנים שבאים עם דעות שונות כמעט בכל תחום ואכן הם לא התבדו | דיווח על כיפופי ידיים והאשמות הדדיות: "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם", אמרו אנשי גנץ ללפיד | ובאיזה תיק חושק אשכנזי

זה לא עובד: חיכוכים בין אנשי גנץ ללפיד
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

איך מנהלים מפלגה עם ארבעה ראשים? כולם תהו לפני כשלושה שבועות, כאשר התייצבו בני גנץ, יאיר לפיד, משה יעלון וגבי אשכנזי והכריזו על המפץ הפוליטי שמבחינתם היה האות למהפך שלטוני, אלא שהערב נחשף כי מאחורי הקלעים, העסק לא עובד מי יודע מה וישנם חילוקי דעות וכיפופי ידיים בין רועי בני גנץ לבין רועי יאיר לפיד.

על פי הדיווח של הכתב הפוליטי ספי עובדיה ב'חדשות 13', חילוקי הדעות בין הצדדים הם רק בין היועצים ואנשי המקצוע של מנהיגי המפלגה וזאת על רקע הנסיגה של מפלגת 'כחול לבן' בסקרים האחרונים והפער ההולך ומצטמצם בינם לבין 'הליכוד'.

הכתב ציין כי בין גנץ ולפיד שוררת אחווה ושיתוף פעולה מצוין. באחת הישיבות העירו אנשי 'יש עתיד' לאנשי גנץ על הקמפיין ואמרו כי הוא "לא חד ואינו אפקטיבי". בתגובה הטיחו אנשי גנץ באנשי לפיד, "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם".

במפלגת 'כחול לבן' הגיבו לספי עובדיה ואמרו, "יש יחסים מעולים ועבודת צוות בין המנהיגים ובין היועצים וניתן לראות את התוצאות בשטח – תוך זמן קצר הפכה כחול לבן למפלגה הגדולה ביותר".

בתגובת המפלגה תקפו את הכתב אישית ואמרו, "חבל שעיתונאי רציני עסוק ברכילויות וספינים של יריבים לחוצים".

פרשן הערוץ רביב דרוקר הוסיף וסיפר במהדורה המרכזית, כי הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, הממוקם במקום הרביעי, שואף להיות שר התשתיות, אם וכאשר מפלגתו תרכיב את הממשלה הבאה וכן להיות חבר הקבינט המדיני בטחוני.

דרוקר הוסיף ודיווח כי ימים קשים עוברים על מטה 'כחול לבן'. הם מאוד מודאגים מהסקרים, המועמד בני גנץ דפק היום על השולחן ומתח ביקורת על חלק מהדברים שמתרחשים בקמפיין הבחירות שלו. 

לדברי הפרשן, מאז האיחוד עם 'יש עתיד' והצירוף של גבי אשכנזי, הכל נתקע. יש הרבה מאוד מריבות בין היועצים. אין ראש אחד לקמפיין הזה והיום נעשה ניסיון להתניע מחדש את העסק ולהוביל אותם ב-30 הימים שנותרו עד לבחירות.

נזכיר, כי שרת המשפטים איילת שקד מראשי 'הימין החדש', כינתה את מפלגת 'כחול לבן' בליל האיחוד עם 'יש עתיד' - מפלגת בלאג"ן, כשהיא מסבירה את ראשי התיבות ב'וגי ל'פיד א'שכנזי, ג'נץ נ'יסנקורן.

מפלגת כחול לבן גבי אשכנזי בני גנץ בוגי יעלון בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד