י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השפעה מזיקה

בגלל ההפרדה: המוסד החרדי הורד בדרגה

מוסד חרדי בו מתחנכים בנים ובנות בהפרדה, הורד בדרגה על ידי מחלקת החינוך בגייטסהד לדרגת "בלתי הולם" | ההסברים שסיפקו לא שכנעו את הפקחים שככל הנראה באו עם דעה מגובשת מהבית

בגלל ההפרדה: המוסד החרדי הורד בדרגה
גן ילדים. אילוסטרציה צילום: pixabay

מעון לפעוטות חרדים בגייטסהד שבבריטניה, זכה לביקורת לא טובה מצד אחראים על מחלקת החינוך וזאת בגין ההפרדה בין בנים לבנות באופן בלתי חוקי מצד משרד החינוך.

לטענת משרד החינוך, "לילדים בכיתות נפרדות בגני הילדים היהודיים בגייטסהד הייתה השפעה מזיקה על התפתחותם האישית והחברתית", כך על פי לשון המשרד.

לטענת משרד החינוך הבריטי, הפרדה בין בנים לבנות בגילאי גן פוגעת בהתפתחותם, וכי הם לא אהבו לראות שהבנות "עושות צורות מפסטה, והבנים שומעים סיפור באותו הזמן בחדר נפרד", כך מדווח האתר 'ג'ואיש קרוניקל'.

המפקחים כתבו כי לטענת הגננות ואנשי הצוות, ההפרדה היא טובה ונותנת לילדים יכולת ביטוי טובה יותר. למשל שהבנים כשהם לבד הם משתלטים טוב יותר על האופניים.

לדברי מחלקת החינוך, הילדים נהנו להגיע לגן הילדים, והצוות של הגן דאג להם מאוד כדי שהם יהיו בטוחים, ולמרות זאת  המוסד החרדי, הכולל גן הילדים ובית ספר, שבו מתחנכים 222 ילדים, הורד מהמעמד הטוב שהשיג בשנת 2014 לדרגת "בלתי הולם".

הפרדה גן ילדים משרד החינוך גייטסהד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד