י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היהודי שתרומתו הסעירה את הרשת

"זה היה מתוך אהבת נפש אמיתית לנתניהו"

הגבאי שתרם 7,000 ש"ח להצלחת נתניהו מספר מה הביא אותו לעשות את המעשה: "תרמתי את זה כי ביבי זה בנאדם מיוחד במינו; תראה לי עוד מנהיג אחד בעולם שכל העולם מכבד אותו ככה" • "אנחנו מברכים אותו בכל שבת, שרים לו 'שיר למעלות' שיעלה מעלה מעלה" • וגם: הגבאי מזמין את ביבי אליו לבית הכנסת

"זה היה מתוך אהבת נפש אמיתית לנתניהו"
היהודי שהתנדב, הבוקר צילום: מתוך הסרטון

לפני כשבועיים, עם פרסום המצלות היועמ"ש מנדלבליט, הופץ סרטון של יהודי בשם אלון ישראלוב שהביע תמיכה בנתניהו בצורה מקורית, הלה תרם לאחר שעלה לתורה בבית הכנסת שלו סכום נכבד כנגד שלושת תיקי נתניהו. 

"להצלחת ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו בן צילה, מתנדב 1,000 ש"ח לכבוד תיק 1000, כי אין כלום ולא יהיה כלום, ועוד 2,000 לתיק 2000, ועוד 4,000 אלף ש"ח לתיק 4000, ושימשיך להנהיג את הממשלה שלנו כמו שצריך".

ישראלוב, שהינו גם גבאי בית הכנסת בשכונת שפירא בתל אביב, ביקש באותו מעמד לברך גם את ראש הממשלה: "להצלחת ראש ממשלתנו בנימין נתניהו בן צילה".

כעת, לאחר שהסרטון הציף את הרשת ועורר הדים רבים, ישראלוב מספר מה הביא אותו לעשות את המעשה.

"זה התחיל ביום חמישי לפני שבועיים, בתפילת שחרית עליתי לתורה בעלייה שלישית", סיפר ל"מעריב אונליין", והוסיף: "לפני חודש נדרתי נדר, שבעזרת השם שבאותו יום שהיועמ"ש יגיד את חשדות נגד ביבי אני תורם 1000 שקל, כי אין כלום ולא היה".

"תרמתי את זה לבית הכנסת בשכונת שפירא כי ביבי זה בנאדם מיוחד במינו. תראה לי עוד מנהיג אחד בעולם שכל העולם מכבד אותו ככה. רוסיה, ברזיל, ארצות הברית, רק בארץ שלנו שותים לו את הדם מתוך קנאות".

ישראלוב הוסיף: "אנשים תייגו את ראש הממשלה בפייסבוק ולא היה עניין שהוא יתקשר אלי. עשיתי את זה מאהבת נפש אמיתית לראש הממשלה".

ישראלוב סיפר גם על המתיחה שעשו לה באחת מתחנות הרדיו, במהלכה התחזה בדרן לראש הממשלה, וערך איתו "שיחה": "התקשר אלי הבדרן יהודה שוקרן לקראת פורים, הציג את עצמו בתור רה"מ, וניהלנו שיחה. זה בסדר, קצת חוש הומור".

לסיכום אמר ישראלוב: "מקווה שבורא עולם ייתן לראש הממשלה שלנו בריאות. אנחנו מברכים אותו בכל שבת, שרים לו 'שיר למעלות' שיעלה מעלה מעלה. זה יהיה כבוד שראש הממשלה יבוא להתארח אצלנו בבית הכנסת בשכונת שפירא".

בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט תל אביב בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד